Kubuś Waterrr

Ruszyła nowa kampania Kubusia, w której marka prezentuje wodę źródlaną Waterrr. Jak inne produkty marki, woda z serca Mazur pochodzi z natury. A dla Kubusia ważna jest natura dzieci i rozważne wybory ich rodziców, oferuje im więc wodę w wygodnej formie, która może im towarzyszyć w każdej sytuacji.

Wystartowała ósma edycja cyklu imprez biegowych Kubuś Waterrr Run. W tym roku ponownie dzieci pobiegną z Kubusiem łącznie w sześciu miastach. Kolejny raz Waterrr Run towarzyszy sportowym wydarzeniom SportGeneracja. W czterech pierwszych biegach łącznie wzięło udział prawie 4 tys. dzieci.

Czy mały Franek wie, ile to jest 300? I co ta liczba ma wspólnego z wodą Kubuś Waterrr? W kolejnej reklamie z serii „Jaki jest Waterrr” ponownie zaskoczy nas wiedza i spryt najmłodszych, a w dodatku znów przekonamy się, że proste rozwiązania – jak proste odpowiedzi – bywają najlepsze! Dlatego warto sięgać po czystą wodę. 

Nowa kampania Kubuś Waterrr pokazuje , że Kubuś ma w ofercie produkty odpowiadające na ich potrzeby - za pomocą zabawnego spotu opowiada rodzicom o zaletach Waterrra. Najnowsza reklama poświęcona jest bezkonkurencyjności korka niekapka. 

Dla młodych sportowców liczy się smak, ale i wygląd  produktów, które wybierają. Stąd też nowa propozycja od Kubusia – woda smakowa z witaminami Kubuś Waterrr Sport, z wizerunkami jednych z najlepszych polskich piłkarzy na etykietach. 

22 czerwca, o godz. 9:30 na Rynku Głównym w Krakowie, odbędzie się czwarta edycja Waterrr Run, czyli wielkiego biegu ulicznego dla dzieci. Do wspólnego biegania Kubuś zaprosił ponad 2000 uczniów z krakowskich podstawówek.

Mały Miecio – główny bohater najnowszej kampanii Kubusia Waterrra, tym razem powraca w spotach, w których pojawia się także jego rodzina. Chłopiec po raz kolejny jasno podkreśla swoje zdanie na temat konserwantów, których nie toleruje w żadnej postaci.

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kubusia Waterrr, w której dzieci będące na pływackim treningu na basenie w magiczny sposób przenoszą się w niezwykły świat wyobraźni. Jest to niesamowita podwodna kraina, gdzie czeka mnóstwo niezapomnianych przygód, a nurkowanie i zabawa nie mają końca.

W najnowszej kampanii Kubusia Waterrra, główny bohater – mały Miecio – uczy starszych kolegów w jaki sposób odróżnić wodę smakową z konserwantami od tej, która ich nie zawiera.

X