Kaufland

Kaufland uruchomił restaurację Fabryka Smaków Kaufland, która codziennie przygotowuje posiłki dla pracowników centrali. Firma stworzyła również strefę fitness, promując aktywną formę relaksu.

Kaufland przygotował dla użytkowników programu PAYBACK specjalną akcję, w ramach której można kupować maskotki w promocyjnej cenie.

Klienci marketów Kaufland mogą zbierać punkty PAYBACK we wszystkich placówkach sieci w Polsce i wykorzystywać je do realizacji zakupów, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów programu. Punkty można też wymieniać na nagrody od PAYBACK. Dodatkowo, uczestnicy programu mają dostęp do specjalnych promocji i kuponów, które pozwalają na szybsze zbieranie punktów, a także do zniżek na wybrane produkty i usługi.

Już od czwartku, 26 kwietnia, klienci Kaufland będą mogli zbierać punkty PAYBACK i wymieniać je na zakupy lub na nagrody, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów programu. To ważne wydarzenie nie tylko dla obu firm, ale także dla całego polskiego rynku programów lojalnościowych oraz uczestników programu PAYBACK, dla których zbieranie punktów oraz ich wymiana na zakupy lub nagrody będą teraz jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Sieci handlowe po raz kolejny angażują się w Wielkanocną Zbiórkę Żywności organizowaną przez Federację Polskich Banków Żywności. W tym roku akcję zaplanowano na 16 i 17 marca. Odbędzie się ona w ponad 300 miastach Polski. Weźmie w niej udział 28 tysięcy wolontariuszy, którzy będą zachęcać do dzielenia się żywnością w ponad 2 tysiącach sklepów.

Kaufland rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej i uruchamia automatyczny magazyn drobnicowy, który zwiększy możliwości operacyjne centralnego magazynu sieci Kaufland. Jest to jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Europie.

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową i produktową kampanię reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym. Sieć uruchamia także kampanię digitalową pod hasłem „Lada mi odpowiada”.

Ruszyła kampania rekrutacyjna „Szukamy Rodziców SOS” prowadzona przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Kaufland, jako partner strategiczny Stowarzyszenia i partner kampanii, aktywnie wspiera tę inicjatywę.

Ożywienie gospodarcze w wielu regionach świata sprzyja globalnym sprzedawcom detalicznym. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,4 biliona dolarów. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. 

Kaufland został doceniony przez konsumentów za najwyższą jakość obsługi i uhonorowany prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018.

Strony

X