Kampania

Polskie marki stawiają na coraz bardziej przemyślane reklamy, które mają za zadanie zapadać w pamięć. Tym razem za serca chwyta spot marki Odra „Najlepiej Razem”.

MAKRO Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka METRO Wholesale.

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii 8 znanych blogerów.

W maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „Więcej na radość z życia” to hasło nowej kampanii, a zarazem zmiana claimu firmy. Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów – wybrane z nich opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci, jak zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”.

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Grześki startują z kampanią reklamującą kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki  Grześki Gofree jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. 

X

Przeczytaj również