Kampania

W maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „Więcej na radość z życia” to hasło nowej kampanii, a zarazem zmiana claimu firmy. Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów – wybrane z nich opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci, jak zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”.

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Grześki startują z kampanią reklamującą kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki  Grześki Gofree jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. 

X

Przeczytaj również