JUUL Labs wchodzi na polski rynek

JUUL Labs wchodzi na polski rynek

23 sierpnia 2019

JUUL Labs, amerykański start-up będący liderem rynku elektronicznych inhalatorów nikotyny, wchodzi na polski rynek, aby zapewnić 9 mln dorosłych palaczy alternatywę dla tradycyjnych papierosów. JUUL będzie dostępny w pięciu tysiącach punktów sprzedaży, przede wszystkim w sklepach z akcesoriami służącymi do wapowania, a także w sieciach sklepów z produktami spożywczymi i wyrobami tytoniowymi oraz stacjach benzynowych na terenie całego kraju.

Założyciele JUUL Labs, James Monsees i Adam Bowen, pracę nad elektronicznym inhalatorem nikotyny rozpoczęli w 2004 r. na Uniwersytecie Stanford. Przez wiele lat byli oni nałogowymi palaczami, jednak jednocześnie ich niezadowolenie ze zdrowotnych i społecznych konsekwencji nałogu ciągle rosło. Mimo to, nie byli w stanie znaleźć skutecznej alternatywy. Po dziesięciu latach testowania i udoskonalania prototypów, w 2015 r. w Stanach Zjednoczonych, powstał JUUL – elektroniczny inhalator nikotyny z systemem zamkniętym, będący alternatywą w stosunku do tradycyjnych papierosów.

JUUL jest prostym, czystym i funkcjonalnym urządzeniem opartym na unikalnej technologii. Jego zamknięty system wapowania JUULpods (kapsułki) oraz regulowana kontrola temperatury zapewniają użytkownikom nowe doświadczenie. W JUUL nie zachodzi proces spalania tytoniu, więc nie wytwarza się związany z nim tlenek węgla i ponad siedem tysięcy innych szkodliwych składników. Liquid wykorzystany w JUUL zawiera nikotynę, która jest substancją uzależniającą, ale jej spożycie nie wiąże się z negatywnymi skutkami dla zdrowia.

Urządzenie JUUL zostało stworzone wyłącznie dla dorosłych palaczy. Żaden nieletni, a także dorosły, który obecnie nie pali, nie powinien korzystać z produktów JUUL Labs. Wszyscy partnerzy detaliczni muszą przestrzegać zasad firmy, zgodnie z którymi każdy klient musi przedstawić dowód tożsamości, aby udowodnić, że ma ukończone 18 lat. Sprzedawcy będą regularnie monitorowani w punktach sprzedaży, aby zapewnić przestrzeganie tych zaleceń. Partnerzy, którzy nie będą weryfikować wieku kupujących, zostaną wykluczeni z sieci dystrybutorów JUUL Labs. Działania informacyjne firmy oparte są na przedstawianiu referencji, w tym historii dorosłych palaczy, którzy z sukcesem zaprzestali tradycyjnego palenia na rzecz elektronicznego.