Jeronimo Martins

Sieć dyskontów podpisała umowę ze SwipBox, duńskim operatorem maszyn do obsługi przesyłek. W najbliższym czasie ma powstać 300 urządzeń. Zainteresowane współpracą są wszystkie największe firmy kurierskie oraz Poczta Polska.

Biedronka wystartowała z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie.

7 maja miało miejsce oficjalne otwarcie drogerii sieci Hebe przy ul. Południowej 5 w Sulechowie. Jest to pierwszy sklep sieci w mieście. Hebe przygotowało dla swoich klientów atrakcyjne promocje oraz bony dla nowych posiadaczy karty lojalnościowej.

Po promocji w drogeriach Rossmann, teraz także Hebe stara się przyciągnąć klientów atrakcyjnymi cenami. Ruszyła wyjątkowa promocja na produkty wybranych marek dostępnych w sieci drogerii Hebe. Produkty można kupić z dużym rabatem –20% i –40%.

W Galerii Piastovej przy ul. Witkowskiej 1 w Gnieźnie otwarto drogerię sieci Hebe. Jest to pierwszy sklep sieci w mieście.

30 marca br. sieć drogerii Hebe wzbogaciła się o dwie nowe lokalizacje – we Wrocławiu i w podwarszawskich Łomiankach.

W związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadza zmiany w funkcjonowaniu swoich placówek. Dotyczą one m.in.: godzin otwarcia sklepów.

Jeronimo Martins Polska przedstawiło raport za 2017 r., z którego wynika, że sprzedaż całej grupy wzrosła o 11,3 proc. w porównaniu do 2016 r. Planuje się również otworzenie około 80 nowych placówek do końca br.

13 lutego miało miejsce oficjalne otwarcie najnowszej drogerii sieci Hebe –przy ul. Zgorzeleckiej 12 w Bolesławcu. Z tej okazji sieć przygotowała dla swoich klientów promocje oraz bony dla nowych posiadaczy karty lojalnościowej. 

Od 18 stycznia Biedronka rusza ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej. Pod hasłem „Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska” na półkach sklepów sieci klienci znajdą szeroki wybór produktów typowych dla polskiej kuchni, a w folderze tradycyjne przepisy. 

Strony

X