Jeronimo Martins

Zysk netto Grupy Jeronimo Martins w pierwszym kwartale 2019 r. wyniósł 72 mln euro, wobec 85 mln euro w analogicznym okresie ubiegłego roku. W wyniku ograniczenia handlu w niedziele i przesunięciu świąt Wielkanocy sprzedaż L4L spadła o 1,1%.

Całkowita sprzedaż Biedronki w 2018 r. wzrosła o 5,6% do 11,7 mld euro. Pod koniec ubiegłego roku sieć liczyła 2,9 tys. sklepów. W 2019 r. planowana jest dalsza ekspansja oraz wejście w format mniejszych placówek.

Po dwóch latach rozbudowy i modernizacji Centrum Dystrybucyjne sieci Biedronka w Kostrzynie, w woj. wielkopolskim, zostało oddane do użytku. Kostrzyńskie centrum stało się jednym z najbardziej nowoczesnych i przyjaznych dla środowiska obiektów tego typu w Europie. Największa zmiana to blisko trzykrotne zwiększenie powierzchni magazynów chłodniczych do ponad 7250 mkw.

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, tak jak rok temu zajęło 4. miejsce w rankingu największych przedsiębiorstw Europy Środkowo-Wschodniej TOP 500 CEE, przygotowanym przez grupę Coface i redakcję dziennika „Rzeczpospolita”. Utrzymanie tak wysokiej pozycji możliwe było dzięki przychodom, które wyniosły w 2017 r. ponad 11 mld euro.

Sieć Biedronka po raz dziesiąty jest obecna na Forum Ekonomicznym w Krynicy, które w tym roku odbywa się w dniach 4-6 września. Dla uczestników wydarzenia przygotowała różnorodne aktywności, realizowane pod hasłem „Zdrowie jest dla wszystkich”. Targ śniadaniowy, live cooking, masaże, wieczorny chill-out z DJ-em – tego wszystkiego  można doświadczyć w specjalnej Strefie Biedronki, zlokalizowanej przy Pijalni Głównej. Przedstawiciele firmy wezmą także udział w panelach dyskusyjnych.

31 sierpnia br. miało miejsce oficjalne otwarcie najnowszej drogerii sieci Hebe – w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. Jest to pierwsza drogeria sieci w tym mieście. Hebe przygotowało dla swoich klientów atrakcyjne promocje oraz bony dla nowych posiadaczy karty lojalnościowej.

Wczoraj został otwarty nowy sklep Biedronka w Poznaniu, przy ul. A. Poszwińskiego 2. Placówka odpowiada najnowszym standardom sieci i jest stworzona w koncepcie Biedronka 2.0. Z okazji otwarcia przygotowano dla klientów degustacje produktów oraz liczne atrakcje dla dzieci, w tym gry i zabawy animacyjne.

Wczoraj miało miejsce oficjalne otwarcie najnowszej drogerii sieci Hebe – w Vendo Park przy ul. Grudzińskich 4 w Chodzieży. Jest to pierwsza drogeria sieci w tym mieście. Hebe przygotowało dla swoich klientów atrakcyjne promocje oraz bony dla nowych posiadaczy karty lojalnościowej.

W piątek, 17 sierpnia br. został ponownie otwarty sklep Biedronka przy ul. Harcerskiej 2 w Nowym Dworze Mazowieckim. Z tej okazji dla klientów przygotowano specjalną ofertę produktów w okazyjnych cenach.

Biedronka intensywnie rozwija ofertę prasy drukowanej. Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.

Strony

X