innowacyjność w handlu

Firma Zebra Technologies Corporation przedstawiła wyniki badania „Indeks Inteligentnych Przedsiębiorstw”. Jest to globalna analiza mierząca, na jakim etapie znajdują się firmy na drodze do „inteligentnego przedsiębiorstwa”. Pojęcie to oznacza podmiot, który łączy świat fizyczny i cyfrowy, wdrażając innowacyjne rozwiązania na podstawie wniosków wyciąganych w czasie rzeczywistym.

Współczesny konsument płynnie migruje pomiędzy różnymi kanałami zakupowymi. Wielokanałowość i nowe technologie to dla sprzedawców, sieci i centrów handlowych możliwość zaspokojenia rosnących potrzeb klientów – skupionych na wygodzie, ale i coraz bardziej wymagających. Większość sklepów planuje w najbliższych latach inwestycje w innowacyjne rozwiązania i usługi dla klientów.

Blisko 45% przedstawicieli firm sektora usług uznało, że sekcja usług, w której funkcjonują jest średnio innowacyjna – wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur – PIB.

X