Herbapol i Big-Active na podium

Producenci

Herbapol i Big-Active na podium

05 października 2021

Marki Herbapol i Big-Active zajęły 1. i 3. miejsce w kategorii „Herbata” w zestawieniu „TOP 200 Polskich Marek” opracowanym i opublikowanym przez magazyn Forbes w najnowszym, październikowym numerze. Premierowa edycja rankingu obejmowała 24 kategorie z różnych branż.

Ranking powstał na bazie wyników 1435 wywiadów z polskimi konsumentami, podczas których analizowano ich skojarzenia z każdą z marek. Badano także wkład marki w sprzedaż produktu. Tym sposobem, redakcja miesięcznika Forbes stworzyła obiektywne zestawienie 200 najistotniejszych polskich marek, które zajmują dominującą pozycję w koszykach zakupowych Polaków. Magazyn dodatkowo obliczył realną wartość badanych podmiotów
w oparciu o ich pozycję i sprzedaż osiąganą w Polsce.

Jesteśmy ogromnie dumni z pozycji, jakie osiągnęliśmy w tak prestiżowym rankingu. Znalezienie się na podium dwóch naszych flagowych marek to znak, że Polacy cenią możliwość wyboru oraz różnorodność doświadczeń, jakie oferują nasze produkty. Mamy świadomość tego, że bycie liderem to ogromna odpowiedzialność, zwłaszcza że na zaufanie, jakim cieszy się marka Herbapol, pracowało kilka pokoleń. Z kolei marka Big-Active konsekwentnie buduje swoją rozpoznawalność na rynku, a jej wysokie miejsce w rankingu potwierdza, że obraliśmy dla niej dobry kierunek rozwoju. – mówi prezes zarządu firmy „Herbapol-Lublin” S.A. Evangelos Evangelou.