Henkel

Krzysztof Brabander awansuje na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E. Na nowym stanowisku, Brabander będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marketingowych obu marek oraz ich wdrażanie na polski rynek.

Firma Henkel poinformowała, że obecny prezes zarządu Hans Van Bylen, z powodów osobistych, rezygnuje ze sprawowania dalszych obowiązków. Związany był on z firmą Henkel od blisko 35 lat – przez 15 lat zasiadał w zarządzie, a przez 4 lata sprawował funkcję CEO. Z dniem 1 stycznia 2020 r. jego stanowisko obejmie Carsten Knobel, który pracuje w firmie Henkel od 1995 r.

W latach 1999-2000 firma Henkel i marka Persil przekazały 255 tys. zł na rzecz Akcji Pajacyk Janiny Ochojskiej z przeznaczeniem na dożywianie dzieci. Inicjatywa ta znalazła się w gronie najważniejszych 30 ogólnopolskich projektów społecznych, które wywarły największy wpływ na polską rzeczywistość w okresie transformacji.

Z początkiem września 2019 r. Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Beauty Care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i trade marketingowej marek kosmetycznych z portfolio firmy.

W ramach wspierania przez marki Somat i Pur globalnego programu dożywiania UNICEF firma Henkel przekaże środki niezbędne do sfinansowania 28 milionów posiłków dla potrzebujących dzieci.

Prawie 60% nowych ubrań w przeciągu zaledwie roku od zakupu traci swoją przydatność i kończy jako odpad. O tym problemie mówi kampania marki Perwoll, #RethinkFashion. Akcja, której ambasadorką jest Maja Sablewska, ma na celu edukację w obszarze odpowiedzialnej konsumpcji ubrań.

Zakończyła się pierwsza edycja programu społecznego Rebelki, prowadzonego przez firmę Henkel Polska we współpracy z platformą edukacyjną Zwolnieni z Teorii. W ramach tej inicjatywy, 20 nastoletnich uczestniczek przy wsparciu mentorek z Henkla, zrealizowało pięć autorskich projektów społecznych.

Karolina Markiewicz-Kuskowska awansuje na stanowisko dyrektor zarządzającej działu Beauty Care Retail w czeskim i słowackim oddziale Henkla Nowe stanowisko Karolina Markiewicz-Kuskowska objęła z dniem 1 września 2019 r. W ramach nowej funkcji odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych marek kosmetycznych z portfolio firmy Henkel w Czechach i na Słowacji.

Wspólna akcja firm Henkel i Carrefour pod hasłem „Spraw dzieciom frajdę” odbywa się w dniach 3 - 14 września 2019 r. Część dochodu ze sprzedaży środków do prania i czystości oraz kosmetyków firmy Henkel w sklepach sieci Carrefour w całej Polsce zostanie przekazana na rzecz Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. Darowizna o łącznej wartości 50 000 zł umożliwi Fundacji kontynuowanie działań w Warszawie oraz Krakowie.

Firma Henkel i sieć sklepów Kaufland inicjują kolejną edycję akcji „Kupujesz – pomagasz!”. Dochód ze sprzedaży produktów Henkla w czasie trwania akcji (od 22 sierpnia do 3 października br.) zostanie przeznaczony na wyrównywanie szans w dostępie do edukacji podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Strony

X