Grupa Maspex

Kubuś zachęca najmłodszych do aktywności przez cały rok – również w czasie ferii zimowych! Startuje kolejna edycja wyjątkowych zawodów narciarskich i snowboardowych, czyli Ligi Kubusiowego Narciarza.

Oferta płatków zbożowych Lubella została poszerzona o kolejną nowość – Lubella Corn Flakes Cynamon.

Choinka Krakusa to oprócz pięknych ozdób również najlepsze świąteczne produkty – barszcz, koncentrat barszczu, ogórki i chrzan. Marka Krakus przygotowała wyjątkowy świąteczny spot, który przedstawia radosną atmosferę, jaka panuje, gdy Święta spędza się smakowicie.

Czy można pomagać prostym gestem? Oczywiście! A z Tymbarkiem nabiera to dosłownego znaczenia. Z okazji zbliżających się świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tys. zł dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Marka Lubella wprowadziła nowość w składzie płatków śniadaniowych dla dzieci. Od teraz wszystkie produkty z tej linii są naturalnie BEZ syropu glukozowego i BEZ oleju palmowego.

Grupa Maspex zrealizowała program inwestycyjny – objął on rozbudowę zakładów, automatyzację centrów logistycznych, a także większe przetwórstwo owoców i warzyw – co jest dedykowane otoczeniu rolnemu, firmom i grupom produkcyjnym, z którymi Maspex współpracuje w zakresie dostawy produktów.

Dzięki artystycznemu projektowi „Kubusiowe Szpitale” oddziały pediatryczne w Polsce od 10 lat zamieniają się w malowane, przyjazne dzieciom krainy. W lipcu dołączyła do nich już 50. placówka. Akcja finansowana jest przez producenta soków i napojów dla dzieci Kubuś.

W zakładzie w Olsztynku, w którym powstają m.in. soki Kubuś, sfinalizowano inwestycje o wartości 170 mln zł. Nowoczesny kompleks produkcyjny i centrum logistyczne przyczynią się do wzbogacenia lokalnego rynku pracy – w nowym kompleksie zatrudnienie znalazło aż 70 osób.

Wystartowała ósma edycja cyklu imprez biegowych Kubuś Waterrr Run. W tym roku ponownie dzieci pobiegną z Kubusiem łącznie w sześciu miastach. Kolejny raz Waterrr Run towarzyszy sportowym wydarzeniom SportGeneracja. W czterech pierwszych biegach łącznie wzięło udział prawie 4 tys. dzieci.

Co wyróżnia sosy Łowicz? Różnorodność. Co je łączy? Choć inspirowane smakami z całego świata, są przygotowywane tak, jak lubią Polacy. Dlatego tak wyjątkowo smakują – tłumaczy najnowsza kampania marki.

Strony

X

Przeczytaj również