Grupa Maspex

Dzięki artystycznemu projektowi „Kubusiowe Szpitale” oddziały pediatryczne w Polsce od 10 lat zamieniają się w malowane, przyjazne dzieciom krainy. W lipcu dołączyła do nich już 50. placówka. Akcja finansowana jest przez producenta soków i napojów dla dzieci Kubuś.

W zakładzie w Olsztynku, w którym powstają m.in. soki Kubuś, sfinalizowano inwestycje o wartości 170 mln zł. Nowoczesny kompleks produkcyjny i centrum logistyczne przyczynią się do wzbogacenia lokalnego rynku pracy – w nowym kompleksie zatrudnienie znalazło aż 70 osób.

Wystartowała ósma edycja cyklu imprez biegowych Kubuś Waterrr Run. W tym roku ponownie dzieci pobiegną z Kubusiem łącznie w sześciu miastach. Kolejny raz Waterrr Run towarzyszy sportowym wydarzeniom SportGeneracja. W czterech pierwszych biegach łącznie wzięło udział prawie 4 tys. dzieci.

Co wyróżnia sosy Łowicz? Różnorodność. Co je łączy? Choć inspirowane smakami z całego świata, są przygotowywane tak, jak lubią Polacy. Dlatego tak wyjątkowo smakują – tłumaczy najnowsza kampania marki.

17 maja br. Lubella, należąca do Grupy Maspex, uruchomiła nowoczesny kompleks produkcyjno-magazynowy o wartości 130 mln zł. Inwestycja obejmuje: budowę hali produkcyjno-magazynowej wraz z infrastrukturą techniczną i instalacją nowoczesnej linii produkcyjnej oraz budowę zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania.

Nikt nie chowa się tak dobrze, jak dzieci podczas swoich zabaw. Kubuś więc ukrywanie się zostawia najmłodszym i w nowym spocie tłumaczy, że w nowym Kubusiu Play! nie znajdziemy dodanego cukru.

Słowa dają moc! Zwłaszcza, gdy chodzi o sportowy doping – mogą dodać energii i ponieść do zwycięstwa. Tymbark postanowił to udowodnić dzięki wielkiej akcji promocyjnej Każdy może się dołączyć do wspólnego kibicowania i zyskać szansę na zdobycie cennych piłkarskich nagród.  W wybranych sklepach oraz na stacjach benzynowych, w zamian za promocyjny zakup można odebrać też opaskę z hasłem, które ma moc.

Najlepsze ziarna, które są podstawą zbożowych produktów. Odpowiednia technika produkcji. Najlepsze składniki – 5 jaj i mąka z własnego młyna. W efekcie – smak tak delikatny, jak ten domowy. To elementy, dzięki którym nowy makaron jajeczny Lubelli idealnie komponuje się z rosołem.

Od teraz wraz z Kotlinem rządzi Ketchup Squad. Sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem.

Żużel nierozerwalnie jest powiązany z potężną dawką energii. A skoro TIGER Energy Drink sam w sobie jest definicją energii – marki nie mogło zabraknąć na Speedway Events. TIGER został sponsorem cyklu imprez żużlowych i wspiera zawodników na polskich torach. 

Strony

X