Faktoria win

Od początku powstania konceptu Faktoria Win Polacy sięgnęli po kilkanaście milionów butelek wina ze specjalnie zaprojektowanych regałów. Można je znaleźć już w 4500 sklepach w całej Polsce. Najnowszy pojawił się na warszawskiej Pradze.

3 lata temu wystartowała marka Faktoria Win, której twórcy za cel postawili sobie zmianę systemu sprzedaży wina w małych i średnich sklepach. Dzisiaj półki marki znaleźć można w 4000 sklepów w całej Polsce. 

Faktoria Win rozpoczęła współpracę z Collegium Civitas, która jako pierwsza uczelnia w Polsce oferuje podyplomowe studia z wiedzy o winie. Przedstawiciele Faktorii będą dzielić się ze studentami wiedzą nt. rynku wina w Polsce. W ramach zajęć na kierunku „Wiedza o winie. Media, rynek, kultura” zorganizowany również został fakultatywny wyjazd do Winnicy Płochockich. Wykłady odbywają się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

28 listopada, w warszawskim Teatrze 6.piętro rozpocznie się cykl wydarzeń „Faktoria Win Zaprasza”. W ramach cyklu, dla obecnych w warszawskich teatrach gości Faktoria Win będzie organizować bezpłatne degustacje. Wydarzeniom przyświeca idea połączenie kultury picia wina ze sztuką.

Faktoria Win, projekt Grupy Eurocash świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka, przygotowała dla swoich klientów ogólnopolską promocje. Przez cały listopad, konsumenci, którzy dokonają zakupu win z półki Faktorii Win na kwotę 25 złotych, otrzymają specjalnie zaprojektowana torbę płócienną na wino i inne zakupy.

W Zakopanem odbyło się otwarcie 1000. sklepu Faktorii Win. Wydarzenie jest kolejnym ważnym krokiem w niezwykle dynamicznym rozwoju nowego projektu Grupy Eurocash. 

W Poznaniu odbyło się otwarcie 500-ej półki Faktorii Win, Grupy Eurocash. Jubileuszowa półka stanęła w sklepie Lewiatan, przy ul. Libelta 6. W dniu otwarcia na wszystkich odwiedzających poznańskiego Lewiatana czekało wiele atrakcji: tort oraz wyjątkowa promocja.

X