Drogerie Natura

W Polsce Dzień Ojca świętowany jest 23 czerwca. Kosmetyki, jak co roku, świetnie się sprawdzają w roli prezentów. Sieć Drogerii Natura postanowiła postawić w tym roku na promocję kosmetyków męskich, wprowadzając atrakcyjne promocje i  rabaty.

Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) wraz z portalem Onet.pl poszukał odpowiedzi, której z drogerii obecnych na polskim rynku udało się zdobyć sympatię konsumentów? Najlepiej ocenione drogerie to Rossmann, Hebe i Drogerie Natura. Czym sieci zjednują sobie sympatię klientów?

Drogerie Natura kończą trasę po nadbałtyckich kurortach z okazji swoich 20. urodzin. W specjalnie zaaranżowanym autobusie można było skorzystać m.in. z porad specjalistów z zakresu pielęgnacji twarzy i ciała, studia makijażu, manicure’u hybrydowego i klasycznego oraz studia badania włosa.

Drogerie Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, w 2017 roku obchodzą dwudziestolecie istnienia na polskim rynku. Obecnie sieć prowadzi blisko 300 drogerii stacjonarnych w całym kraju, zarówno w dużych miastach i centrach handlowych, jak i w mniejszych miejscowościach, a także drogerię internetową. 

Monika Nowakowska dołączyła do zarządu Natura Sp. z o.o.obejmując stanowisko wiceprezesa zarządu ds. Commercial. Nowa wiceprezes odpowiadać będzie za przygotowanie i egzekucję strategii marketingowej, sprzedaży oraz zakupów, a także rozwój marek dostępnych wyłącznie w drogeriach Natura. 

Do zarządu Natura Sp. z o.o., właściciela sieci drogerii Natura, dołączył Grzegorz Maniecki, obejmując stanowisko Wiceprezesa Zarządu  ds. Commercial.

9 września br. zostanie otwarta czwarta drogeria Natura we Wrocławiu. Nowy lokal o powierzchni 244 mkw. będzie mieścił się w Pasażu Grunwaldzkim. Z okazji otwarcia zostały przygotowane liczne atrakcje.

Już 2 września zostanie ponownie otwarta placówka sieci Natura przy stacji Metro Centrum w Warszawie. Lokal o powierzchni 254,4m², po kompleksowej przebudowie, pojawi się w zupełnie nowej odsłonie.

Drogerie Natura po raz kolejny zaangażowały się we wsparcie akcji charytatywnej Szczęśliwe Dukaty, która ma na celu pomoc najbardziej potrzebującym. W ramach kampanii, do końca sierpnia br. w wybranych punktach sprzedaży podczas robienia zakupów zamiast reszty będzie można poprosić o wybity specjalnie na tę okazję serdeczny dukat o wartości 5 złotych. W tym roku akcja pod hasłem „Cała reszta to szczęście” po raz pierwszy została zorganizowana przez trzy organizacje: Fundację TVN „Nie jesteś sam”, UNICEF Polska oraz Fundację Marcina Gortata „Mierz Wysoko”.

Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, uruchamia własny program lojalnościowy dla swoich klientów. Od 7 lipca działalność rozpocznie Klub Natura, którego członkowie będą mogli korzystać ze specjalnych ofert promocyjnych przygotowanych wyłącznie dla Klubowiczów.

Strony

X