Delicje Szampańskie: ulubione smaki w nowych opakowaniach

Producenci

Delicje Szampańskie: ulubione smaki w nowych opakowaniach

Znane i lubiane Delicje dostępne są już w sklepach w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier. Delicje, tak jak na przykład karty czy warcaby, są duszą towarzystwa. Miło się przy nich spędza czas i każdy ma swoje własne zasady – w tym przypadku, jak je zjeść. Idealnie pasują na spotkanie z rodziną, jak i przyjaciółmi. Kampania trwa do końca listopada.

Delicje wygrywają smakiem w nowych opakowaniach

Co sprawia, że Delicje są tak lubiane? Od lat wygrywają smakiem wynikającym z połączenia biszkopta, galaretki i czekolady. Za sprawą tych trzech składników każdy ma też własną koncepcję na to, w jaki sposób je zjeść. Teraz Delicje dostępne są w nowych opakowaniach.

– Wprowadzając zmiany na opakowaniach i nową komunikację chcieliśmy odświeżyć wizerunek marki i pomóc jej w budowaniu bardziej współczesnego obrazu. Jednocześnie zależało nam, aby zachować te wartości, które są szczególnie ważne dla marki, między innymi element dzielenia się tak charakterystyczny dla Delicji – mówi Anna Naumowicz, Junior Brand Manager, Delicje & Oreo Poland and Baltisc. Mondelez Polska

Delicje Szampańskie Malinowe, sugerowana cena detaliczna: 5,99 zł

Delicje Szampańskie Wiśniowe, sugerowana cena detaliczna: 5,99 zł

Delicje Szampańskie Pomarańczowe, sugerowana cena detaliczna: 5,99 zł

Nowa komunikacja w digitalu

W ramach tegorocznej kampanii marka Delicje pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Za pomocą kreacji przygotowanych na potrzeby działań prowadzonych w digitalu podsuwa pomysły, jak na co dzień spędzać razem czas i dzielić wspólne, radosne momenty z bliskimi. Zachęca do zagrania choć jednej partyjki w gry towarzyskie np.: warcaby czy karty, które uatrakcyjnią każde spotkanie i rozruszają towarzystwo.

Za strategię i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry. Kreacje digitalowe przygotowała agencja kreatywna Publicis we współpracy z agencją POP. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Kampania trwa do końca listopada.