Danone

Marka Danonki przygotowała wyjątkową atrakcję dla osób wypoczywających nad polskim morzem – food truck z mrożonymi serkami na patyczku. Danonkowy pojazd czeka na dzieci i rodziców do 15 lipca w 11 nadmorskich miejscowościach.

Francuska firma odnotowała wyższe wyniki za I kwartał 2018 r., niż przewidywali analitycy rynkowi. Spowodowane jest to dużym popytem na rynku chińskim.

Wyniki najnowszego badania potwierdziły, że w Polsce istnieje potrzeba dyskusji i znalezienia rozwiązań prowadzących do poprawy sposobu żywienia Polaków - tylko 54 proc. pytanych ma pewność, że odżywia się prawidłowo, mimo iż większość z nas uważa, że posiada wiedzę na ten temat (73,5%). Z tego względu DANONE, we współpracy z Polską Agencją Prasową zaprosił do rozmowy autorytety w dziedzinie żywienia i zdrowia. 

Carrefour włączył się do akcji "Podziel się dobrym posiłkiem"

Do akcji „Podziel się Dobrym Posiłkiem” organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności oraz firmę Danone, dołączył Carrefour.

Polski oddział świeżych produktów mlecznych Danone stał się częścią nowej struktury europejskiej. Poza Polską skupia ona kraje bałtyckie, kraje Europy Wschodniej i kraje nordyckie – łącznie aż 13 państw, w których zatrudnionych jest 2000 pracowników. Dzięki temu Danone będzie mógł mocniej skupić się na realizacji swojej misji niesienia zdrowia przez żywność. Spodziewanych korzyści jest więcej.

Danone wśród najlepszych pracodawców z branży FMCG. Producent produktów mlecznych po raz kolejny znalazł się na podium, w badaniu firmy rekrutacyjnej Antal "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów".

Nestlé Waters łączy siły z firmą Danone oraz Origin Materials pracują nad stworzeniem plastikowej butelki PET wykonanej w 100% ze zrównoważonych i odnawialnych surowców. Projekt ten ma być przełomem w branży spożywczej.

Małgorzata Rozenek-Majdan wsparła Ogólnopolską Zbiórkę Żywności Podziel się Posiłkiem, która między 23 a 24 września odbywa się w ponad trzech tys. sklepów w 456 miejscowościach całej Polski. 

Należący do koncernu Danone, największy producent wody butelkowanej w Polsce Żywiec Zdrój, rozpoczął w czerwcu kampanię reklamową pod hasłem „PAMIĘTAJ O WODZIE NA DROGĘ”.

Znane marki coraz częściej proszą o pomoc projektantów mody. Ostatnio Karl Lagerfeld – po raz drugi – zaprojektował butelkę z limitowanej edycji Coca-Coli Light. W Polsce na podobną współpracę zdecydowała się firma Danone przy nowej edycji jogurtów Fantasia Black i Fantasia White.

Strony

X