Colian

Od 1 maja aż do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca br., potrwa wspólna akcja promocyjna buy&get marek Akuku! i Hellena. Każdy konsument, który zakupi żelki Akuku! i Galaretki Hellena za minimum 10 zł, odbierze maskotkę sympatycznego Akuka, brand hero marki.

W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, w której Oranżadę Hellena polecają Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Szpak i Czesław Mozil. 10-sekundowe rotujące spoty emitowane są w zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN. Równolegle prowadzone są aktywności na Facebooku, Instagramie i You Tube. Kampania potrwa do połowy czerwca. W tym czasie marka przewidziała również spójne z reklamą wsparcie w punktach sprzedaży.

Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.

Dla smakoszy lodów Jeżyki i Grześki Colian przygotował na nadchodzący sezon wyjątkową niespodziankę: lody o smaku Śliwki Nałęczowskiej. Dołączając do rodziny kultowych słodyczy w lodowej odsłonie, lody Śliwka Nałęczowska dostępne będą w kubku o pojemności 500 ml i na patyku.

Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną ciastek Goplana Jeżyki w dużym opakowaniu. Dwa warianty smakowe z oferty marki - Jeżyki Classic i Jeżyki Kokos w większym formacie, są dostępne od lutego br. do wyczerpania zapasów, w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. W punktach handlowych zaplanowano wsparcie oferty dedykowanymi materiałami POS. Jeżyki to charakterystyczne ciasteczka najeżone bakaliami z karmelem i polewą z czekolady Goplana. Duża paczka w mega formacie stanowi większą porcję przyjemności dla każdego.

Sukces sprzedażowy formatów impulsowych lodów Jeżyki i Grześki w sezonie 2018 zainspirował firmę Colian do rozszerzenia asortymentu o nowe warianty gramaturowe.  Lody Jeżyki i Grześki obecne są na rynku w nowym formacie familijnym czyli w kubkach o pojemności 500 ml.

Colian rozbudowuje ofertę marki Goplana o linię kruchych wafelków w czekoladzie z lekkim kremem pod nazwą Goplana Break. Nowe batony impulsowe są dostępne w trzech smakach: Coffee Break, Hazelnut Break i Caramel Break. Linia Goplana Break doskonale wpisuje się w trend slow life, stanowi idealnie dopełnienie chwili relaksu tylko dla siebie.

Począwszy od 1 stycznia br. wszystkie jaja używane w zakładach produkcyjnych spółki Colian pochodzą z chowu ściółkowego. Jak podaje Stowarzyszenie Otwarte Klatki, to pierwszy polski producent żywności, który w wyniku przyjętej deklaracji, już w 2019 r. wycofał tzw. jaja "trójki".

Śliwka Nałęczowska ogłasza drugą edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci designu i grafiki mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin, będący interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Przewodniczącą jury została aktorka i miłośniczka designu, Małgorzata Socha. Na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Zgłoszenia można przesyłać od 1 lutego do 20 marca przez www.designbysliwkanaleczowska.pl

Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną wafli Jutrzenka Familijne. Najpopularniejsze warianty w asortymencie marki: wafle Familijne o smaku kakaowym oraz Familijne o smaku śmietankowym, będą dostępne w formacie XXL (450 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów.

Strony

X