Coca Cola

Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym video zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie.

Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona współpracy marki Coca-Cola z Ewą Wachowicz w ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Tym razem Ambasadorka marki, autorka książek, producentka popularnych programów kulinarnych, przygotowała autorską kolekcję 11 przepisów kulinarnych jako idealnych propozycji na wakacyjnego grilla lub piknik. Przepisy znajdują się na opakowaniach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5l i 1,75l. Są to szybkie i smaczne dania, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską.

Po raz pierwszy w historii firmy, której korzenie sięgają XIX wieku, na rynek zostanie wprowadzony produkt zawierający alkohol. Coca-Cola-Alkopop trafi na półki japońskich sklepów. Nie wiadomo czy firma zdecyduje się na wprowadzenie napoju na inne rynki.

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że związał się umową sponsorską z firmą Coca-Cola. Począwszy od 1 sierpnia 2018 r. koncern zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka.

Coca-Cola, w ramach realizacji swojego europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności,  wprowadziła na polski rynek kolejny produkt bez cukru.  W polskich sklepach pojawiła się nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru. 

Od 17 listopada 2016 r. na klientów stacji benzynowych MOYA czeka wyjątkowa promocja. Do każdego zakupu dwóch butelek napojów Coca-Cola 1 L można otrzymać świąteczną ciężarówkę Coca-Cola za 1 grosz.

Tegoroczna wiosna i lato przyniosą mnóstwo piłkarskich emocji. Ich punktem kulminacyjnym będą Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM. Coca-Cola, jako oficjalny sponsor rozgrywanych we Francji mistrzostw, zaprasza do wspólnego kibicowania. W promocji narodowej do wygrania są bilety na UEFA EURO 2016TM  oraz piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego.

1 grudnia cztery legendarne ciężarówki Coca-Cola wyruszają w ogólnopolską trasę. Do 20 grudnia odwiedzą aż 55 miast w naszym kraju. Klienci Lewiatana mogą wziąć udział w niezapomnianych atrakcjach przygotowanych w ramach akcji w takich miastach, jak: Sopot, Gdańsk, Kielce i Kraków. 

X

Przeczytaj również