ciastka

Celpol prowadzi w prasie handlowej intensywną kampanię reklamową swojej linii ciastek Bożonarodzeniowych, która składa się obecnie z 11 wyrobów. 

Celpol znany z posiadania w swojej ofercie wielu kolekcji ciastek okolicznościowych we wrześniu uruchomił nowa linię Hallowen w skład której wchodzą ciastka „Duszki” i ”Wesołe Dynie”. Wyroby te są szeroko reklamowane w prasie handlowej.

Goplana wprowadza na rynek limitowaną edycję Jeżyków White Coconut. Kultowe ciastka słynące z wyjątkowej kompozycji składników, zostały wzbogacone o kawałki kokosa i polewę z białej czekolady. Dostępne są w sprzedaż od września aż do wyczerpania oferty.

Czy rodzice, kupując ciastka dla dzieci, sięgają po innowacyjne produkty i nowości na rynku ciastek? Jednym z bardzo widocznych trendów konsumenckich w Polsce jest przesunięcie zakupów produktów spożywczych dla dzieci w kierunku zdrowszych produktów. Nieograniczony dostęp do informacji sprawił, że konsumenci formułują własne  opinie o produktach dla dzieci i kupują je niezależnie od marki.

W ciągu roku Polacy kupują ok. 145 mln kg ciastek wydając na nie ok 2,6 mld zł. Takie wnioski przedstawia raport PwC „Rynek ciastek w Polsce". Przeciętny Polak zjada w trakcie roku ok 3,8 kg ciastek. Wyprzedzają nas Brytyjczycy – 13,6 kg, Włosi – 10,5 kg oraz Francuzi, którzy zjadają rocznie ok 7,6 kg tych słodyczy. 

Dr Gerard wprowadza opakowania z nową szatą graficzną dla swoich znanych i lubianych ciastek. Opakowania zostały zaprojektowane z myślą o podkreśleniu walorów produktu, zaakcentowaniu przynależności do rodziny wypieków Dr Gerard oraz poprawieniu widoczności oferty na półce sklepowej. Nowa linia graficzna jest silnie wspierana w jesiennej kampanii reklamowej marki.

Znane i lubiane HIT-y czekoladowe od teraz dostępne są również w formacie impulsowym. Nowa wersja najpopularniejszego produktu na rynku ciastek* dostępna jest już w sprzedaży. Ta poręczna wersja najpopularniejszego wariantu smakowego marki, idealnie wpasowuje się w potrzeby współczesnego konsumenta.

Hi mini i Hi midi to smakowite ciasteczka bez konserwantów z dodatkiem witamin i minerałów. Ciasteczka to nowość w ofercie Mokate.

X

Przeczytaj również