CEDC

Prestiżowy magazyn Drinks International co roku publikuje ranking „The World’s Most Admired Wine Brands”. W tegorocznej edycji tytuły najbardziej uznanych marek win po raz kolejny zdobyły trzy winnice których wyłącznym importerem w Polsce jest CEDC, odpowiednio: Torres, Concha Y Toro oraz Penfolds.

W corocznym, prestiżowym rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka utrzymała drugi rok z rzędu trzecią pozycję wśród globalnych marek wódki, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

Stanowisko Dyrektora Generalnego CEDC International objął Marek Malinowski, który będzie odpowiadał za wszystkie aspekty działalności firmy w Polsce, w tym planowanie strategiczne i zarządzanie operacyjne markami własnymi i agencyjnymi, a także produkcję i łańcuch dostaw, dystrybucję, marketing, finanse, IT, HR i PR.

Marka Glen Grant wraz ze swoimi osiemnasto- i dziesięcioletnimi wariantami ponownie znalazła uznanie w wyczekiwanym przez amatorów whisky kompendium Jima Murraya pod tytułem „Whisky Bible”.

Producent włoskiego aperitifu Campari, zorganizował w Mediolanie, miejscu, w którym narodziła się marka, premierę filmu Legenda Czerwonej Ręki, będącego częścią ogólnoświatowej kampanii Campari Red Diaries. 

Marka Bols Platinum rozszerza portfolio i wprowadza na rynek limitowaną edycję Bols Platinum Magma. Ten innowacyjny produkt - filtrowany skałą wulkaniczną, pochodzącą z islandzkich wulkanów – trafił na sklepowe półki w październiku. 

Wild Turkey, legendarna marka burbonu, rozwija współpracę z laureatem Oscara, Matthew McConaughey, który wcielił się w role aktora i reżysera, prezentując kolejny spot reklamowy w ramach globalnej kampanii „It’ll find You”. 

Wachlarz smaków w rodzinie Żubrówki Białej poszerza się. Od marca, do obecnych smaków tej wódki dołączą dwa warianty: Żubrówka Biała z nutą mięty oraz Żubrówka Biała z nutą jałowca. Nowe wódki charakteryzować się będą świeżością smaku i lekkością. 

Po ubiegłym roku marka Soplica wyszła na pozycję lidera rynku wódek smakowych. Kolejnym krokiem na przód jest zmiana szaty graficznej całej linii wyrobów Soplicy. Wyroby marki w nowym wydaniu pojawią się w na początku marca. W okresie ostatnich trzech lat marka urosła prawie dwukrotnie. 

Według opublikowanego na początku czerwca rankingu „Klubu Milionerów”, Żubrówka jest trzecią największą globalną marką wódki na świecie. W gronie marek które osiągnęły w ubiegłym roku sprzedaż powyżej miliona 9-litrowych opakowań, znalazło się w sumie dziewięć alkoholi z Polski, w tym dwa inne produkty z oferty CEDC: Soplica i Żytniówka.

Strony

X

Przeczytaj również