Bonduelle gwarantuje zadowolenie z nowego produktu lub zwraca pieniądze

Producenci

Bonduelle gwarantuje zadowolenie z nowego produktu lub zwraca pieniądze

Nowy roślinny produkt Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz jest już dostępny na półkach sklepów oraz oferuje promocję konsumencką „Do syta bez ryzyka – satysfakcja gwarantowana”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu, mają możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zakup Kaszetki Bonduelle, jeżeli nie są  wystarczająco usatysfakcjonowani jej smakiem.

– Kaszetka powstała specjalnie dla polskiego konsumenta w procesie lokalnego rozwoju innowacji Bonduelle w oparciu o metodologię design thinking. Wprowadzenie produktu zostało poprzedzone wnikliwymi badaniami i we współpracy z konsumentami dlatego mamy tak duże przekonanie, że zostanie przyjęty przez polskich konsumentów z dużym zadowoleniem – wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle – Jest to także jeden z powodów, dla których gwarantujemy naszym klientom satysfakcję z tego produktu, lub zwracamy pieniądze – dodaje.

Akcja promocyjna jest silnie wspierana zarówno przy półce poprzez materiały POS oraz animacje, jak i w internecie. Kaszetka jest wspierana kampanią telewizyjną od połowy września.

Kaszetka od Bonduelle to nowy roślinny posiłek bogaty w warzywa. Występuje w czterech wersjach smakowych: z borowikami, z burakiem, z cukinią i soczewicą. Kaszetka zawiera 2 unikalne woreczki do gotowania w każdym opakowaniu. Szybki i prosty sposób przygotowania, naturalny skład, a przede wszystkim duża ilość warzyw. W 10 min pozwala na przygotowanie pożywnego, sycącego dania z warzywami i kaszą w „idealnych proporcjach”. Dzięki Kaszetce konsumenci mogą jeść warzywa nawet wtedy, gdy nie mają czasu lub możliwości przygotowania dań samodzielnie do podstaw.

oprac. P.Ł.