Advertisement

Bielmar

W marcu odbędzie się kampania produktowa i wizerunkowa marki Śniadaniowa pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa”. Głównymi bohaterami kampanii będą: Śniadaniowa Klasyczna ( w dwóch rodzajach opakowań) oraz Śniadaniowa Maślany smak.

Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa – to hasło reklamowe marki Śniadaniowa. Wraz z odświeżeniem opakowania sztandarowego produktu Śniadaniowa Klasyczna, w czerwcu startuje kampania produktowa i wizerunkowa.

Rozpoczęła się III edycja kampanii Jem Drugie Śniadanie. Akcja została zainaugurowana 28 marca w warszawskiej restauracji Aioli wystawą pt. „Emocje” Akcje traktującą o niedożywianiu wsparli sponsorzy zaangażowani w działanie w ubiegłym roku, w tym producent tłuszczy firma Bielmar oraz nowe osobistości. 

Nowa, limitowana edycja Palmy znajdzie się w sprzedaży w okresie przedświątecznym. Specjalna formuła produktu wpływa na delikatność ciasta i sprawia, że nie wysycha zbyt szybko, co jest szczególnie doceniane przez konsumentki. 

Rozpoczyna się świąteczna promocja margaryny Palma połączona ze startem sprzedaży limitowanej edycji Palmy do ciast ucieranych. Kampania margaryny Palma obejmie działania w TV, prasie handlowej i konsumenckiej oraz w punktach sprzedaży i social mediach. 

7 marca w telewizji wystartuje kampania reklamowa pod hasłem: „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa”. Kampania ma wzmocnić wizerunek marki, podkreślić, że margaryna jest niezbędnym składnikiem dobrego śniadania, które odpowiednio zbilansowane – zapewni energię na sporą część dnia. 

We wrześniu ruszyła kampania promocyjna marki Fithia. Linia obejmuje produkty do smarowania oraz oleje rzepakowe z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno. Hasłem kampanii jest Smak Wyzwolony.

10 sierpnia ruszyła telewizyjna kampania Śniadaniowej - margaryny do smarowania pieczywa produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, o wyjątkowym smaku, który jest niezbędnym składnikiem kanapki podczas pierwszego i drugiego śniadania.

Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” obchodzą w tym roku podwójny, okrągły jubileusz. Równo 70 lat temu firma rozpoczęła konsolidację i produkcję w obecnym miejscu, a 20 lat temu dzięki odwadze i konsekwencji pracowników przekształciła się w spółkę pracowniczą, jedną z niewielu obecnie działających w Polsce.

Spółka z Bielska-Białej otrzymała nagrodę specjalną za doskonałe produkty obecne na rynku od 70 lat. Nagrodę przyznała Kapituła nagrody Orzeł Agrobiznesu pod honorowym patronatem wicemarszałka Sejmu RP Eugeniusza Grzeszczaka. Doceniono „jakość, naturalność i różnorodność” oraz fakt, że przedsiębiorstwo od 20 lat pozostaje Spółką o 100% polskim kapitale, należącym w większości do obecnych i byłych pracowników, a także dostawców surowców oraz odbiorców produktów.

Strony

X