Barilla

Dnia 6 czerwca w Berlinie przedstawiciele mediów, sztuki oraz nauki z Europy, dyskutowali na temat, jak przyczynić się do lepszego systemu produkowania żywności. Organizatorem Insieme Day była Barilla, która wierzy, że konieczne jest propagowanie i promowanie wartości rodzinnych oraz zobowiązanie do dbania o społeczeństwo i o środowisko.

Barilla produkuje makaron od czterech pokoleń. Dla włoskiego producenta najwyższej jakości produktów, jedzenie to nie tylko czynność, która ma na celu zaspokojenie głodu. Chodzi o radość, energię, dobre samopoczucie i szacunek dla ludzkości oraz Ziemi. Jako wiodąca na świecie firma spożywcza Barilla wierzy, że konieczne jest propagowanie i promowanie tych wartości oraz zobowiązanie do dbania o społeczeństwo i o środowisko. Ten program nosi nazwę „Good for You, Good for the Planet”.

Pomidory zdążyły już w pełni dojrzeć w słońcu gorącego lata. To idealny moment by w pełni nacieszyć się jego walorami. Dla czego warto jeść pomidory i w jakiej postaci? Podpowiada Barilla.

Wraz z wiosną wielkimi krokami nadchodzi sezon grillowy. Ten sposób spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół stał się już niemal nową tradycją. Nic więc dziwnego, że konsumenci poszukują ciekawych pomysłów na urozmaicenie typowego, grillowego menu. Inspirujących propozycji dostarcza nowa kampania marki Barilla, która mianuje pesto nową gwiazdą sezonu grillowego.

O tym, że zwycięstwo zaczyna się na talerzu, wiedzą dobrze reprezentanci Włoch na Rio 2016.

3 kwietnia br. w warszawskim Soho Factory odbyły się warsztaty kulinarne „Barilla – prawdziwe włoskie gotowanie”. „Poradnik Handlowca” uczestniczył w tym wydarzeniu.

X