Bać Pol nie zwalnia tempa rozwoju.

Aktualności

Bać Pol nie zwalnia tempa rozwoju.

07 marca 2016

Na rynku pojawiają się ostatnio pogłoski z zmianach w akcjonariacie polskiego dystrybutora Bać Pol S.A. Prezes  Leszek Bać i wszyscy akcjonariusze zgodnie spuszczają na to zasłonę milczenia i w odpowiedzi konsekwentnie realizują założona strategię rozwoju.

Rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Proces ten został bardzo precyzyjnie zaplanowany i oczywiście wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Był jednak konieczny, gdyż rynek wymusza ciągłą pracę nad optymalizacją kosztu dotarcia do klienta i jakości serwisu. Dzisiaj Bać Pol prowadzi swoje operacje z 23 oddziałów. Firma skutecznie obniża koszty, polepsza warunki kluczowym klientom. W konsekwencji w dystrybucji notuje  wzrost obrotów z kluczowymi klientami.

Część detaliczna grupy kapitałowej zrealizowała swoje cele rozwojowe i finansowe, pomimo że plan na 2015 był dużym wyzwaniem gdyż grupa kapitałowa jest w trakcie programu optymalizacji  swoich operacji detalicznych na terenie województwa podkarpackiego.

W 2016 roku firma konsekwentnie działa na wielu polach. Uczestniczy w procesach integracyjnych poprzez projekt GH PL Plus. Buduje w ten sposób portfolio marek własnych, uczestniczy w negocjacjach oraz wspólnie importuje produkty z Europy. W działach operacyjnych stawia na rozwój działań franczyzowych supermarketów sieci SPAR, Chce ich otworzyć 50. Wspiera również rozwój sieci mniejszych sklepów Słoneczko. Wspiera sieci logistycznie i zakupowo oraz marketingowo w procesie budowania szerokiego portfolio marek własnych. Pracuje również nad ofertą logistyczno-zakupową  dla niezależnych detalistów, tworząc unikalne, efektywne kosztowo i atrakcyjne finansowo rozwiązania handlowe dla polskich niezależnych lokalnych supermarketów.

Co zatem z tymi pogłoskami? Prezes Leszek Bać ma na to jedną odpowiedź. „Konkurenci, nie radząc sobie z jakością oferty i serwisu firmy, poprzez „czarny” PR chcą nadszarpnąć wizerunek podważając długofalową przewidywalność i stabilność naszej firmy w relacjach z kluczowymi klientami”.