Anita

Polacy coraz chętniej sięgają nie tylko po nowe smaki lodów, ale także bardziej niszowe produkty. „Anita” jest jednym z pionierów na polskim rynku w produkcji tego typu deserów. Wiosna przynosi nowości w ofercie firmy „Anita”. Jedną z nich są lody wegańskie, które w sprzedaży pojawią się w smaku waniliowo-czekoladowym.

Świąteczne lepienie uszek i pierogów zajmuje nawet 3 godziny, czasem więcej, z zależności od tego, jak duża jest rodzina. Te 3 godziny nad ciastem, farszem i garnkami, można dziś skrócić do zaledwie 7 minut. Jeśli chcemy zaoszczędzić czas (ale także pieniądze), można zdecydować się na mrożone pierogi i uszka. 

Do świątecznego szału zakupowego pozostało jeszcze półtorej miesiąca, ale sklepy już szykują się na większe zainteresowanie klientów. Mrożone pierogi i uszka to produkty dostępne w sprzedaży przez cały rok, to szczyt ich sprzedaży przypada zawsze na ostatni kwartał roku. W okresie poza sezonem mrożone pierogi i uszka stanowią około 5-10% oferty mrożonek w sieciach. W listopadzie i grudniu ten odsetek wzrasta do około 15%, a w ostatnich latach nawet do 20%, osiągając swój szczyt w grudniu - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy „ANITA”.

Pierogi uchodzą od lat za koronną potrawę tradycyjnej polskiej kuchni. Najczęściej serwuje się je z mięsem, kapustą i grzybami lub ruskie z twarogiem, cebulą i ziemniakami. Nie ma drugiego tak rozpoznawalnego na świecie dania, które kojarzyłoby się z Polską.

W  sezonie 2016 Anita oferuje nowy rodzaj lodów na patyku. Smoothies to lody mocno owocowe, rodzaj sorbetu,  jednak o gładkiej, kremowej i ciągliwej strukturze. 

X