Jesteś tutaj

Velvet Baby – dla przyszłych mam

Marka Velvet Baby została jednym z głównych partnerów ogólnopolskiej kampanii społecznej „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”, popierając inicjatywę rozpowszechniania w społeczeństwie pozytywnych postaw względem przyszłych mam i ich dzieci.

W połowie kwietnia rozpoczęła się kolejna, ósma już edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”, organizowanej przez redakcję miesięcznika M jak mama i serwisu mjakmama.pl. W tegoroczną akcję włączyła się również marka Velvet Baby, która została jednym z jej głównych partnerów, popierając inicjatywę rozpowszechniania w społeczeństwie pozytywnych postaw względem przyszłym mam i ich dzieci. Patronat honorowy nad kampanią objął Rzecznik Praw Obywatelskich.

Tegoroczna kampania ma nie tylko edukować i zwracać uwagę społeczeństwa, zachęcając je do udzielania pomocy oraz okazywania życzliwości mamom w przestrzeni publicznej. Celem kampanii jest również wsparcie kobiet w ciąży w zakresie przysługujących im, gwarantowanych ustawowo praw, przywilejów i świadczeń finansowych. Przy współpracy z mec. Katarzyną Łodygowską (znaną m.in. z bloga „Matka Prawnik”) poruszane są tematy ważne dla każdej przyszłej mamy aktywnej zawodowo: kwestie umów, zwolnień lekarskich, zasiłków i urlopów macierzyńskich.

Kampanię ubogacają specjalne grafiki autorstwa Kseni Potępy, znanej m.in. z funpage’a „Nie mogę, trzymam dziecko”. Lekkie, humorystyczne rysunki, przedstawiające myśli ciężarnych oraz bobasa w niekomfortowych sytuacjach, gdy mama musi domagać się swoich praw, stanowią motyw przewodni i znak charakterystyczny całej akcji.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jennifer Lopez podjęła współpracę z polską marką Inglot, sygnując swoim nazwiskiem linię kosmetyków dla kobiet. Kolekcja Jennifer Lopez Inglot będzie się składać aż z 70 produktów i będzie miała premierę 26 kwietnia, o czym firma Inglot poinformowała na swojej stronie na Instagramie.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży kosmetycznej, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe. W ramach swoich działań w dniach 8-10 maja 2018 roku PAIiH promowała polską branżę kosmetyczną na specjalnie przygotowanym stoisku narodowym podczas targów Beautyworld Middle East w Dubaju.

X