Jesteś tutaj

Ruszył rządowy program promocji polskiej branży kosmetycznej

 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Program, który właśnie startuje, realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród 12 wybranych branż są właśnie kosmetyki.

Na podstawie analiz trendów i potencjału wybranych rynków, Ministerstwo Rozwoju przygotowało listę 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki, które mają największą szansę na globalny sukces. Wśród nich zwrócono uwagę na sektor kosmetyczny.

Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców promujących markę produktową przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą na przykład w ramach produkcji wyrobów kosmetycznych i toaletowych. Termin realizacji programu – 5 kwietnia 2018 r. – 31 grudnia 2019 r.

Branżowy Program Promocji dla sektora kosmetycznego można pobrać ze strony Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii: https://www.mpit.gov.pl/media/53729/BPP_kosmetyki_19.pdf

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rośnie zainteresowanie kosmetykami koreańskimi. Azjatki słyną ze swoich nieskazitelnych cer, a ostatnio również Polski coraz chętniej korzystają ze metod pielęgnacji skóry, popularnych wśród Koreanek. Czy ostatnie przejęcie przez Grupę L'Oréal koreańskiej firmy Stylenanda wprowadzi te kosmetyki na rynek europejski czy też umocni znaczenie firmy L'Oréal na rynku azjatyckim?

Coraz częściej marki, niekojarzące się z branżą, próbują swych sił na rynku kosmetycznym i modowym. Znana marka potrafi bowiem przyciągnąć uwagę spragnionych nowości klientów. Znana dotychczas z kredek świecowych marka Crayola próbuje swych sił na rynku urodowym. Na razie produkty nowej linii Crayola Beauty pojawia się ekskluzywnie  na platformie ASOS.

X