Jesteś tutaj

Ruszył rządowy program promocji polskiej branży kosmetycznej

 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Program, który właśnie startuje, realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród 12 wybranych branż są właśnie kosmetyki.

Na podstawie analiz trendów i potencjału wybranych rynków, Ministerstwo Rozwoju przygotowało listę 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki, które mają największą szansę na globalny sukces. Wśród nich zwrócono uwagę na sektor kosmetyczny.

Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców promujących markę produktową przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą na przykład w ramach produkcji wyrobów kosmetycznych i toaletowych. Termin realizacji programu – 5 kwietnia 2018 r. – 31 grudnia 2019 r.

Branżowy Program Promocji dla sektora kosmetycznego można pobrać ze strony Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii: https://www.mpit.gov.pl/media/53729/BPP_kosmetyki_19.pdf

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jennifer Lopez podjęła współpracę z polską marką Inglot, sygnując swoim nazwiskiem linię kosmetyków dla kobiet. Kolekcja Jennifer Lopez Inglot będzie się składać aż z 70 produktów i będzie miała premierę 26 kwietnia, o czym firma Inglot poinformowała na swojej stronie na Instagramie.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży kosmetycznej, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe. W ramach swoich działań w dniach 8-10 maja 2018 roku PAIiH promowała polską branżę kosmetyczną na specjalnie przygotowanym stoisku narodowym podczas targów Beautyworld Middle East w Dubaju.

X