Jesteś tutaj

Ruszył rządowy program promocji polskiej branży kosmetycznej

 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Program, który właśnie startuje, realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród 12 wybranych branż są właśnie kosmetyki.

Na podstawie analiz trendów i potencjału wybranych rynków, Ministerstwo Rozwoju przygotowało listę 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki, które mają największą szansę na globalny sukces. Wśród nich zwrócono uwagę na sektor kosmetyczny.

Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców promujących markę produktową przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą na przykład w ramach produkcji wyrobów kosmetycznych i toaletowych. Termin realizacji programu – 5 kwietnia 2018 r. – 31 grudnia 2019 r.

Branżowy Program Promocji dla sektora kosmetycznego można pobrać ze strony Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii: https://www.mpit.gov.pl/media/53729/BPP_kosmetyki_19.pdf

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć sklepów Biedronka wraz z Colgate-Palmolive Poland włączają się w edukowanie najmłodszych w kwestii pielęgnacji jamy ustnej. Właśnie pojawił się we wspomnianych sklepach zestaw edukacyjny dla dzieci. W komplecie znajdują się: pasta do zębów, szczoteczka do zębów, kalendarzyk mycia zębów oraz ulotka informacyjna.

Zakończył się właśnie proces rejestracji w akcji społecznej Podwórka Talentów NIVEA oraz zaczęły się głosowania. Tegoroczna edycja zakłada wybudowanie kolejnych 20 Podwórek Talentów NIVEA zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.

X