Jesteś tutaj

Ruszył rządowy program promocji polskiej branży kosmetycznej

 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki – Brand” to nazwa nowego projektu przeznaczonego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Program, który właśnie startuje, realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród 12 wybranych branż są właśnie kosmetyki.

Na podstawie analiz trendów i potencjału wybranych rynków, Ministerstwo Rozwoju przygotowało listę 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki, które mają największą szansę na globalny sukces. Wśród nich zwrócono uwagę na sektor kosmetyczny.

Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców promujących markę produktową przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą na przykład w ramach produkcji wyrobów kosmetycznych i toaletowych. Termin realizacji programu – 5 kwietnia 2018 r. – 31 grudnia 2019 r.

Branżowy Program Promocji dla sektora kosmetycznego można pobrać ze strony Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii: https://www.mpit.gov.pl/media/53729/BPP_kosmetyki_19.pdf

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Inglot podjęła współpracę z kultowym nowojorskim klubem jazzowym Blue Note Jazz Club.  Głównym założeniem projektu ma być promocja polskich jazzmanów za oceanem.

W 2019 r. wejdzie w życie ustawa o produktach kosmetycznych, która ma uregulować i dopełnić obowiązujące prawo, a także zwiększyć ochronę konsumentów. Nowe przepisy nałożą na producentów i dystrybutorów kosmetyków szereg obowiązków, a także kary finansowe w razie błędów lub niedociągnięć. Etykiety i oznakowania dotyczące składu kosmetyków będą ujednolicone, a kontrola nad produkcją zostanie zaostrzona.

X