Jesteś tutaj

Na łamach "Poradnika Handlowca": Rozmowa z Filipem Mielczarkiem, dyrektorem sprzedaży NIVEA POLSKA

– Fachowa porada sprzedawcy w punkcie sprzedaży nadal jest najbardziej wiarygodnym i cenionym źródłem informacji dla Kupującego – zauważa Filip Mielczarek, dyrektor sprzedaży NIVEA POLSKA w rozmowie Jackiem Ratajczakiem na łamach najnowszego wydania „Poradnika Handlowca”.

Jacek Ratajaczak: Jak w dobie social mediów najefektywniej komunikować w placówce handlowej nowości rynkowe? Czy klasyczne formy typu materiały POS mają jeszcze swą siłę oddziaływania?

Filip Mielczarek: W dzisiejszych czasach musimy działać SMART, czyli wykorzystywać wszystkie dostępne media, gdyż każde z nich spełnia inną rolę. Pamiętajmy, że ponad 70% decyzji zakupowych jest podejmowanych w placówce handlowej, dlatego siła oddziaływania materiałów POS jest nadal bardzo duża. Kluczowe jest, aby komunikat w social media i punkcie sprzedaży był spójny.

Więcej można poczytać w czerwcowym wydaniu „Poradnika Handlowca” – Najważniejsze jest dla nas zaufanie konsumentów.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Parlament Europejski wezwał do wprowadzenia globalnego zakazu testowania kosmetyków na zwierzętach.  Przypomnijmy, że od 2013 roku w Europie obowiązuje zakaz testów na zwierzętach. Bazując na tych doświadczeniach, Parlament Europejski w czwartek, 3 maja, wezwał do rozpoczęcia kampanii wysokiego szczebla w celu wprowadzenia ogólnoświatowego zakazu przeprowadzania testów na zwierzętach w branży kosmetycznej.

Nivea Polska wzmacnia zarząd firmy i nominuje nowych Dyrektorów Sprzedaży. Sprzedażą w kanałach tradycyjnych zarządza Filip Mielczarek, natomiast Łukasz Szlichciński odpowiada za rozwijanie handlu nowoczesnego.

X

Przeczytaj również