Jesteś tutaj

Edukacja połączona z promocją produktu

Sieć sklepów Biedronka wraz z Colgate-Palmolive Poland włączają się w edukowanie najmłodszych w kwestii pielęgnacji jamy ustnej. Właśnie pojawił się we wspomnianych sklepach zestaw edukacyjny dla dzieci. W komplecie znajdują się: pasta do zębów, szczoteczka do zębów, kalendarzyk mycia zębów oraz ulotka informacyjna.

W pudełku klienci znajdą nie tylko produkty w atrakcyjnej dla dzieci szacie graficznej, ale także kalendarzyk, na którym dziecko może samodzielnie zaznaczać umycie zębów każdego dnia, rano i wieczorem oraz ulotkę z poradami dla rodziców, jak dbać o higienę jamy ustnej dzieci. Produkt sieć wprowadza w ramach akcji sieci „Zadbaj o swoją rodzinę” w promocyjnej ofercie, połączonej z gazetką od 14 maja.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Już po raz czwarty sieć sklepów Biedronka i Kompania Piwowarska organizują wspólną akcję ekologiczną, podczas której zbierane będą surowce wtórne.

Po raz pierwszy w Gdańsku odbyły się targi kosmetyków naturalnych EKOCUDA. Podczas dwudniowych targów swoje produkty zaprezentowali  polscy producenci kosmetyków organicznych, naturalnych i wegańskich. Dla odwiedzających była również możliwość poznania marek zagranicznych, obecnych na polskim rynki.

X