Jesteś tutaj

Edukacja połączona z promocją produktu

Sieć sklepów Biedronka wraz z Colgate-Palmolive Poland włączają się w edukowanie najmłodszych w kwestii pielęgnacji jamy ustnej. Właśnie pojawił się we wspomnianych sklepach zestaw edukacyjny dla dzieci. W komplecie znajdują się: pasta do zębów, szczoteczka do zębów, kalendarzyk mycia zębów oraz ulotka informacyjna.

W pudełku klienci znajdą nie tylko produkty w atrakcyjnej dla dzieci szacie graficznej, ale także kalendarzyk, na którym dziecko może samodzielnie zaznaczać umycie zębów każdego dnia, rano i wieczorem oraz ulotkę z poradami dla rodziców, jak dbać o higienę jamy ustnej dzieci. Produkt sieć wprowadza w ramach akcji sieci „Zadbaj o swoją rodzinę” w promocyjnej ofercie, połączonej z gazetką od 14 maja.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Znane sieci płacą za swoją popularność próbami podszywania się pod ich marki przez oszustów. W kwietniu sieć Biedronka ostrzegała klientów, że w sieci pojawiły się strony internetowe, których adres i treść sugerują, że zostały stworzone przez firmę, a są w rzeczywistości próbą wyłudzenia danych osobnych. Podobny problem dotknął teraz firmę Rossmann, która zdecydowała się przestrzec klientów przed fałszywymi informacjami, pojawiającymi się w sieci, a wykorzystującymi logo sieci.

Lato 2018 zapowiada się jako dobry rok do sprzedaży kosmetyków, niezbędnych podczas pobytu na słońcu, gdyż aż 55% Polaków deklaruje, że chce spędzić tegoroczny urlop na opalaniu. Tak przynajmniej wynika z badania KAYAK

X