Jesteś tutaj

Zbuntowane batoniki Wanted znów w telewizji

Wanted, flagowa marka czekoladowych batonów od ETi, po raz kolejny zawita w telewizji w nowej odsłonie kampanii „Wybierz smak swojego buntu”. W ramach działań promocyjnych, które rozpoczną się w drugiej połowie sierpnia i potrwają do 6 października, w telewizji i VOD emitowane będą spoty ze znanym już bohaterem – gorylem zabawnie szykującym się na spotkanie. Dodatkowo marka będzie wspierana promocją w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży, gdzie m.in. odbędą się samplingi produktów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku kategoria ciast gotowych do spożycia osiągnęła już wartość sprzedaży na poziomie 564 mln zł (za Nielsen). Jest to 9,5% wzrostu w stosunku do poprzedniego okresu od stycznia do października. Ciasta są szczególnie popularne w okołoświątecznym koszyku zakupowym polskich konsumentów, którzy teraz mogą cieszyć się jeszcze większym wyborem produktów.

ETi startuje z szeroko zakrojoną promocją marki Dare – wyjątkowego połączenia kruchego wafelka i intensywnie kakaowego kremu w czekoladzie deserowej.

X