Jesteś tutaj

Hochlander – nowy, wyjątkowy wariant serów żółtych

Hochland Polska wprowadza do sprzedaży unikalny wariant serów żółtych o nazwie Hochlander. Start sprzedaży zaplanowano na koniec kwietnia.

Hochlander to jedyny w swoim rodzaju ser z dużymi dziurami o kremowym smaku. Produkt nie zawiera konserwantów, jest jednocześnie bogatym źródłem wapnia, co jest zgodne z trendami konsumenckimi i stanowi przewagę konkurencyjną. Hochlander wyróżnia się także opakowaniem, które zachęca do zakupu, jest widoczne i łatwe do odnalezienia na półce sklepowej każdego regału chłodniczego. Krótki opis smaku na opakowaniu pozwala konsumentowi na szybkie zapoznanie się z podstawową charakterystyką sera, a jednocześnie zwiększa wyróżnialność. Dodatkowym atutem są soczyste kolory opakowania i apetyczna propozycja podania, a dzięki opakowaniu typu „Otwórz – zamknij” ser pozostaje zawsze świeży i pełen aromatu. Cena jednostkowa Hochlandera to 4,59 zł za opakowanie 150 g.

Informacja o nowym wariancie znajdzie się na całym portfolio serów żółtych Hochland, oferowanych w nowej szacie graficznej opakowań, co przy okazji wspiera wprowadzenie Hochlandera na rynek. Dodatkowo zaplanowano działania promocyjne w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone aktywności PR.

Hochland Polska 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Łączenie różnych światów to kierunek obecny nie tylko w literaturze i sztuce, ale również w kuchni. Przykładem tego zjawiska jest nowa marka „Sery z Radzynia Podlaskiego".

Data wydarzenia: 
2014-01-09

Do końca lutego br. potrwa kampania telewizyjna serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Przygotowano także wsparcie w punktach sprzedaży.

X