Hochland przygotowany na sezon grillowo – sałatkowy

Nowości

Hochland przygotowany na sezon grillowo – sałatkowy

Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno – letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. To także strategicznie ważny okres dla serów sałatkowych. Ich sprzedaż w tym czasie generuje ponad 50% rocznego obrotu. Hochland przedstawia całą gamę nowych produktów na sezon grillowo – sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Hochland przygotował produkty na grilla w alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach oraz Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu. Kolejnym elementem przygotowanej oferty jest doskonały Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy różne odsłony uwielbianego przez wszystkich sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek, tak często towarzyszących potrawom grillowanym.

Start sprzedaży nowych produktów Hochland na sezon grillowo – sałatkowy wsparty będzie szeroką kampanią promocyjną oraz materiałami POS.

– Obecnie tylko 2% nowych wdrożeń sera w Europie to produkty na grilla. Badania dowodzą, że 24% konsumentów grilluje 2 – 3 razy w miesiącu, aż 23% robi to raz na miesiąc. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa – aż 39% grillujących. Hochland będąc liderem na rynku sera, chce być aktywnym graczem w tej kategorii – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.