Graal przeprowadza rebranding marki SuperFish

Nowości

Graal przeprowadza rebranding marki SuperFish

Grupa Kapitałowa Graal, przeprowadza rebranding marki ryb marynowanych i wędzonych – SuperFish. Nowe logo, odmienione opakowania produktów oraz ulepszone receptury i nowości w ofercie wsparte zostaną nową stroną internetową marki, profilem na Facebooku, kampanią reklamową w prasie i Internecie oraz cross promocjami sprzedażowymi.

Nowe marynaty rybne SuperFish to estetycznie opakowane produkty bez konserwantów, sztucznych barwników, substancji zagęszczających i słodzących, a także wolne od GMO.

Fani ryb będą mogli cieszyć się przede wszystkim mnóstwem nowych odsłon śledzia – krojonego, w plastrach, zawijanego czy koreczków, połączonego z nietypowymi dodatkami, takimi jak żurawina, kolorowy pieprz, suszone pomidory, pesto czy feta. Śledzika będzie można spróbować w marynacie lub w śmietanie. Do oferty wejdą także gotowe twarożki z serkiem ricotta z łososiem lub tuńczykiem. – Sprzedaż marynat rybnych, w tym SuperFish, rok do roku rośnie. Wiążemy to z rosnącą popularnością produktów wysokiej jakości wspierających nas w trosce o zdrowie, dobrą kondycję i samopoczucie, jakimi niewątpliwie są przetwory rybne. Dzięki nowej linii graficznej i działaniom reklamowym chcemy poszerzyć naszq grupę docelową i budować wizerunek ryb jako ważnego elementu zbilansowanej diety, który powinien jak najczęściej gościć na naszych stołach. Dodatkowo pragniemy pokazywać, że śledź stwarza mnóstwo ciekawych możliwości nieoczywistych połączeń smakowych, nie zawsze musi pojawiać się z cebulką, warto spróbować go także z żurawiną, suszonymi pomidorami czy na przykład z kolorowym pieprzem – przekonuje Bogusław Kowalski, prezes zarządu i twórca Graala.

Marynaty SuperFish w nowych opakowaniach sukcesywnie trafiają już do sklepów. Marki rybne firmy Graal dostępne są we wszystkich sieciach handlowych w Polsce.