Jesteś tutaj

Dare – Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy

ETi startuje z szeroko zakrojoną promocją marki Dare – wyjątkowego połączenia kruchego wafelka i intensywnie kakaowego kremu w czekoladzie deserowej. W kampanii reklamowej pod hasłem „Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” podkreślone zostaną unikalne walory smakowe wafli i odważny charakter marki. Działania potrwają od 19 sierpnia do 15 października i obejmą emisję spotów w telewizji i VOD, materiały promocyjne w prasie i internecie, aktywacje dla konsumentów, a także atrakcyjne wsparcie ekspozycji w sklepach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku kategoria ciast gotowych do spożycia osiągnęła już wartość sprzedaży na poziomie 564 mln zł (za Nielsen). Jest to 9,5% wzrostu w stosunku do poprzedniego okresu od stycznia do października. Ciasta są szczególnie popularne w okołoświątecznym koszyku zakupowym polskich konsumentów, którzy teraz mogą cieszyć się jeszcze większym wyborem produktów.

Wanted, flagowa marka czekoladowych batonów od ETi, po raz kolejny zawita w telewizji w nowej odsłonie kampanii „Wybierz smak swojego buntu”.

X