Jesteś tutaj

Żywiec Zdrój najcenniejszą marką wodną

Już po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na rynku, zajmując aż 2. miejsce w kategorii napojów bezalkoholowych.

Wyróżnienie dziennika Rzeczpospolita dla marki Żywiec Zdrój jest potwierdzeniem, że troska o odpowiednie nawodnienie Polaków przynosi efekty. Konsumenci coraz chętniej do picia wybierają wodę, dzięki czemu rynek wody butelkowanej rośnie. Sam produkt, który oferuje Żywiec Zdrój, jest najczęściej wybierany przez konsumentów w stosunku do oferty innych producentów . Woda Żywiec Zdrój butelkowana jest w takiej postaci, w jakiej stworzyła ją natura. Dzięki temu, niskiej mineralizacji oraz trosce o jakość i bezpieczeństwo produktu, Żywiec Zdrój jest odpowiedni do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku i stanu zdrowia, nawet dla tak szczególnych grup jak niemowlęta, dzieci, kobiety w ciąży i karmiące.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W XIV edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu „Najcenniejsza Polska Marka 2017”, wódka Żubrówka zdobyła najwyższy laur w kategorii napojów alkoholowych, łącznie z piwem.

Okres jesienno-zimowy to czas, w którym dni stają się coraz krótsze i zaczyna nam brakować światła słonecznego, co sprawia, że tracimy optymizm i pogodę ducha. Aby przełamać szarą codzienność i dać powód do uśmiechu, Żywiec Zdrój Smako-Łyk wprowadza na rynek limitowaną, słoneczną edycję swoich produktów.

X

Przeczytaj również