Jesteś tutaj

Zakończenie Wielkiej Loterii Almette „Wygraj dom z natury”

Znamy już zwycięzcę Loterii dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia były nagrody, których łączna wartość przekroczyła milion złotych.   Główną nagrodą był całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja trwała od 1 września do 31 października 2016 roku. Zwycięzcą Loterii Almette została pani Agnieszka – „głowa” trzy osobowej rodziny z małego miasteczka, niedaleko Zielonej Góry.

Zwycięski skopek Almette pani Agnieszka zakupiła w jednym ze sklepów należących do sieci Biedronka. Domek Almette cały czas się buduje, a zgodnie z regulaminem loterii wydanie nagrody nastąpi najpóźniej do końca stycznia 2017 roku, ale wszystko wskazuje na to, że rodzina będzie mogła powitać w nim Nowy Rok.

Celem zaplanowanej promocji „Wygraj dom z natury”, było zachęcenie konsumentów do zakupu produktów marki Almette. Główną zaletą akcji był prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody (codziennie w trakcie trwania akcji można było wygrać 1000 PLN) i ogólnopolski zasięg. Promocja wspierała konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie. – Wrzesień i październik 2016 – miesiące promocyjne - to sprzedażowo najlepszy wrzesień i październik w 19-letniej historii Almette! – zdradza Katarzyna Ciecieręga, Group Brand Manager marki Almette.

W loterii Almette zaproponowany został prosty mechanizm promocyjny wspierający sprzedaż. Wystarczyło kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłać SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania! Im więcej zgłoszonych kodów, tym większa była szansa na wygraną - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X