Jesteś tutaj

Wyzwanie Smaku Pepsi ponownie rusza w Polskę

Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.

Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w polski krajobraz letnich imprez, od 6 lat zapewniając odwiedzającym znakomitą zabawę, dużą dawkę pozytywnych emocji, a niejednokrotnie i zaskoczenie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję sprawdzić swoje preferencje smakowe, degustując Pepsi oraz inny napój typu cola i wybrać ten, który bardziej im smakuje. Co ważne, organizatorzy dochowują ogromnej staranności, aby warunki porównania napojów były obiektywne, a konsument przy wyborze kierował się wyłącznie smakiem. 

– W tym roku po raz kolejny Wyzwanie Smaku Pepsi zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych – powiedziała Katarzyna Rogowska, Senior Brand Manager Pepsi  – Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą  influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami – dodaje. 

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 r. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy, ukazujący troje przyjaciół na zatłoczonym targowisku miejskim, podejmujących wyzwanie i pokonujących niespodziewane przeszkody w drodze po smak, który kochają. Postawy bohaterów są spójne z wartościami marki, która motywuje i namawia do podążania za swoimi pasjami i robienia rzeczy, które kochamy. Film wyświetlany będzie w telewizji oraz VOD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram). Dodatkowe wsparcie zapewni reklama na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w wybranych radiostacjach. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe, a przy tym świetnie się bawią. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w Polsce Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 000 osób, z których ponad 60% wybrało smak Pepsi! Kampania, która występuje w wersji zarówno ogólnopolskiej jak i geotargetowanej, potrwa do 19 października 2014 r.

Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

X