Wystartowała kampania marki Łowicz

Kampanie

Wystartowała kampania marki Łowicz

04 października 2016

Łowicz jest obecny we wszystkich segmentach kategorii produktów pomidorowych. W zależności od tego, po jaki produkt sięgniemy – pomidory bywają skoncentrowane, przetarte lub krojone. Z Łowiczem nie sposób się nudzić w kuchni – można z nim przygotować wszystkie ulubione dania na bazie pomidorów. Różnorodność produktów pomidorowych w kuchni prezentuje najnowsza kampania marki.

Ruszyła kampania marki Łowicz, która prezentuje nie tylko rozmaitość pomidorowych produktów w ofercie, ale także możliwości ich zastosowania. Bohaterowie spotu próbują dań przygotowanych na bazie różnych przetworów pomidorowych i opinia wszystkich jest jednoznaczna – wszystkie produkty Łowicz są takie, że Łooo!

Tylko od konsumentów zależy, jak wykorzystamy właściwości produktów pomidorowych Łowicz. Kiedy sięgamy po koncentrat, najlepiej przygotować pyszną pomidorową na bulionie. Przecier to z kolei idealne rozwiązanie, kiedy szukamy sosu do pizzy lub tarty. Pomidory krojone sprawdzą się z kolei do przygotowania gęstych i aromatycznych dań na ostro. Skoncentrowane na bulionie, przetarte – idealne na pizzę lub tartę, a może krojone – gęste i soczyste? Niezależnie, które wybierzesz – z Łowiczem zawsze wybierasz samo najlepsze!  Kampania, oprócz najważniejszych stacji telewizyjnych, emitowana jest również na platformach VOD. Dodatkowe wsparcie stanowi także komunikacja w mediach społecznościowych.