Jesteś tutaj

Tymbark opowiada o wielkiej mocy słów

Dla każdego sportowca najważniejsze są słowa najbliższych – one dają im moc i pozwalają zrobić pierwszy krok. A doping – pełne emocji słowa kibiców – dodaje piłkarzom sił. Najnowsza kampania Tymbarku opowiada o niebywałej mocy słów i przypomina, że to właśnie ona może ponieść małych piłkarzy z Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” do reprezentacji.

Słowa rodziny, trenerów, kolegów. Słowa zachęty, otuchy, wsparcia, motywacji. Te słowa, które słyszą najmłodsi piłkarze – towarzyszą im w drodze z podwórka na największe stadiony świata. One budują ich charaktery i są wsparciem  na najważniejszych rozgrywkach. 

Opowieść o wspaniałej piłkarskiej przygodzie przedstawiona w najnowszej kampanii Tymbarku to historia, o której marzą mali piłkarze na początku swojej kariery: pójść w ślady takich piłkarzy jak Arkadiusz Milik i zagrać kiedyś w Reprezentacji Polski. Udział w Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” właśnie im to umożliwia.

Wraz z małymi sportowcami w kampanii występuje Arkadiusz Milik – Ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Tymbark już od 12 lat wspiera dziecięcą piłkę nożną jako główny sponsor organizowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej Turnieju, który był początkiem piłkarskich karier ponad 50 Reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. W tym gronie, oprócz napastnika włoskiego SSC Napoli, są także inni Reprezentanci Polski: Piotr Zieliński, Tomasz Kędziora, Bartosz Bereszyński, Marcin Kamiński oraz najdroższa polska piłkarka w historii – Paulina Dudek, zawodniczka Paris Saint Germain.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach 4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząt i chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w kategoriach U-10 i U-12 będą reprezentować swoje województwa w Finale Ogólnopolskim w Warszawie i staną przed szansą zagrania na stadionie PGE Narodowym.

Zbliżające się święta to czas, w którym nawet mały gest może znaczyć bardzo dużo. Tymbark jak co roku zachęca do tego, by wspólnie zrobić coś dobrego. Fani mogą razem z marką zebrać aż 100 tys. zł na szczytny cel – spełnienie dziecięcych marzeń. Jedyne, co trzeba zrobić, by dołożyć swoją cegiełkę do akcji, to oddać… swoje zdjęcie profilowe na Facebooku.

X

Przeczytaj również