Jesteś tutaj

Tymbark H2OWOC

A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.

Nowa kampania marki Tymbark prezentuje połączenie wody i najlepszych owoców w jednym – H2Owoc. Jej przekaz jest tak prosty, jak skład nowości od Tymbarku. Idealne proporcje, bez dodatku cukru, słodzików, barwników ani konserwantów. Po prostu orzeźwiająca woda i wartościowy sok 100% owocowy.

H2Owoc to innowacyjne napoje w trzech unikalnych owocowych smakach: Ananas, Malina i Truskawka. Każdy wariant stanowi źródło cennych witamin C lub E.

Oprócz kampanii telewizyjnej, nowość pojawi się w spotach na VOD oraz YouTube, w komunikacji outdoorowej, na citylightach oraz w bankomatach. Wspierać ją będą także działania digitalowe i współpraca z Influencerami. Konsumenci zapoznają się także z H2Owoc dzięki ekspozycjom w punktach sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by sprawdzić! Akcji towarzyszył będzie konkurs z fantastycznymi nagrodami, więc tym bardziej warto odebrać przychodzące połączenie.

X