Jesteś tutaj

Trwa kampania Segafredo Selezione

Od 17 września ruszyła kampania TV i Internet – Segafredo Selezione, która potrwa do 14 października 2018 r. Linia Segafredo Selezione jest odpowiedzią na zmieniające się trendy rynkowe i potrzeby klientów – jakość premium. Każda z mieszanek posiada inny profil sensoryczny i sposób wypalenia ziaren, dzięki temu klient może wybrać mieszankę zgodnie z indywidualnymi upodobaniami smakowymi. Do linii Selezione należą mieszanki: Espresso, Crema, Arabica oraz Organica (100% Bio).  

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 17 września ruszyła kampania TV i Internet – Segafredo Selezione, która potrwa do 14 października 2018 roku.

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka Nescafé, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

X