Tarczyński już po raz kolejny rozpoczyna kampanię reklamową

Kampanie

Tarczyński już po raz kolejny rozpoczyna kampanię reklamową

02 października 2014

Marka Tarczyński kontynuuje działania reklamowe i rozpoczyna kolejny etap silnej kampanii mediowej: „Się suszy, się kruszy” oraz „Dziel się nimi”.

Medium wiodącym są główne kanały telewizyjne oraz stacje tematyczne. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w wiodących sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios, działania w internecie: silna kampania reklamowa oraz działania social media.

Dodatkowo po raz kolejny marka sięga po atrakcyjne lokowania produktów w popularnych programach telewizyjnych. Tym razem Kabanosy Tarczyński zobaczymy w popularnych serialach „Lekarze” TVN, „Przyjaciółki” Polsatu oraz kulinarnym przeboju „Top Chef” Polsatu.

W kampanii Tarczyński umacnia atrybuty swoich kabanosów, które są istotne dla konsumentów tej kategorii. W ten sposób marka chce jeszcze bardziej umocnić swoją specjalizację oraz silną pozycje lidera.

Kampania wyjaśnia, dlaczego Kabanosy Tarczyński „Zdaniem wielu są najlepsze na świecie”.  Producent zwraca uwagę na wysoką jakość i wyjątkowość swoich produktów: kabanosy Tarczyński są „doskonale wysuszone”, „idealnie kruche” lub „idealnie cienkie”, „z najlepszego mięsa”.

W kampanii marka wykorzystuje dwa spoty reklamowe (Japończyk i Włoch). Jeden ze spotów opowiada o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXTRA a drugi o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXCLUSIVE.

Działaniom jak zawsze towarzyszy szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na poszerzaniu dystrybucji numerycznej w Polsce oraz na budowaniu efektywnych ekspozycji w sklepach.

Producent prowadzi również ciągłe działania wizerunkowe na swoim profilu na Facebook’u oraz swojej stronie produktowej: www.tarczynski.pl , nawołując do aspektu społecznego konsumpcji przekąsek mięsnych.

Działania komunikacyjne obejmą również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w kilkuset punktach w całym kraju.