Jesteś tutaj

Sukces akcji Oddaj profiLOVE

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

Tymbarkowa akcja Oddaj ProfiLOVE zyskała ogromne wsparcie fanów marki. Użytkownicy Facebooka tak mocno się w nią zaangażowali, że w 9 dni wspólnie zebrali 100 tys. zł na realizację marzeń podopiecznych Akademii Przyszłości.

Choć planowana suma została zebrana, licznik wciąż pracuje. Kwota ciągle rośnie, gdy kolejne osoby dołączają do akcji – docelowo Tymbark chce przekazać na dziecięce marzenia nawet ćwierć miliona zł.

Zmiana zdjęcia profilowego to wszystko, co trzeba zrobić, by dołączyć się do akcji. Każdorazowe użycie specjalnej nakładki na Facebooku z hasłem „Oddaję ProfiLOVE na marzenia dzieci” to kolejne 5 złotych od Tymbarku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.

W najnowszej reklamie Kubusia, młoda reporterka sprawdza, czy owoce należy myć. Odpowiedzi udziela jej mała gospodyni, która z wielkim zaangażowaniem i starannością myje swój ulubiony owoc – Kubuś Mus.

X