Jesteś tutaj

Śródziemnomorskie smaki z Hochland

Gorące, południowe klimaty kulinarne idealnie sprawdzają się w wakacyjnym menu. Bogata, kolorowa i aromatyczna kuchnia śródziemnomorska, oparta jest na prostocie oraz wyjątkowych kompozycjach świeżych składników, sezonowych warzyw i ziół. Makaron tagliatelle, dojrzewające w słońcu warzywa i kremowy sos serowy… to połączenie idealne na wakacyjny lunch.

Kuchnia śródziemnomorska – różnorodna, przepyszna, a jednocześnie prosta w przygotowaniu, ma swoich miłośników na całym świecie. Jej bogactwo możemy odkrywać każdego dnia na nowo, a lato daje wiele możliwości komponowana świeżych sezonowych warzyw i aromatycznych ziół. Kultowy włoski makaron tagliatelle, wprost uwielbia towarzystwo dojrzałych pomidorów i papryk, aromatycznego oregano i oliwy z oliwek. Zwieńczeniem aromatu dania jest serowy sos na bazie sera kremowego z szynką Hochland. Jego wyrazisty smak i aksamitna konsystencja będą doskonale komponować się z włoskim makaronem. Ta propozycja na lipcowy lunch, pełna południowego słońca i wyśmienitych smaków, to prosty sposób na kulinarne szczęście i wakacyjny klimat w domowym zaciszu.

Przepis na makaron z pomidorami i papryką: ok. 200 g makaronu tagliatelle, 1 papryka, duża garść pomidorów cherry, oliwa do polania, świeże oregano, Ser kremowy z Szynką Hochland w bloczku, 100 ml śmietanki minimum 22%, sól i pieprz do smaku

Paprykę pokroić w paski i razem z pomidorkami ułożyć na blaszce. Oprószyć solą pieprzem i oregano, skropić oliwą. Piec w piekarniku rozgrzanym do 200 st. Przez ok. 20-30 minut. W tym czasie makaron ugotować w osolonej wodzie, powinien być al dente. Makaron odcedzić, dodać ser kremowy z Szynką Hochland i śmietankę, wymieszać, aż ser się rozpuści, w razie potrzeby podgrzać, dodać warzywa, podawać danie udekorowane oregano.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W połowie października Hochland wystartował z silnym wsparciem urodzinowej loterii konsumenckiej „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Działania reklamowe obejmują radio, Internet, Outdoor (Citylighty oraz tablice 6x3m), aktywności PR w prasie, a także materiały POS.

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów.

X