Jesteś tutaj

ŚMIEJ SIĘ Z… UPS

W kwietniu br. marka Mola rozpoczyna promocję ŚMIEJ SIĘ Z… UPS. Akcja jest skierowana do konsumentów, którzy zakupią trzy produkty promocyjne. Wycięte z opakowań kody EAN oraz paragony można wymienić w wybranych salonikach Kolporter na jedną z 30 000 nagród w postaci UPS-kubków posiadających magiczne moce.

Akcja będzie wspierana kampanią telewizyjną, materiałami w punkcie sprzedaży oraz dedykowaną stroną internetową, a także komunikacją na opakowaniach.

W promocji dostępna będzie edycja limitowana ręczników papierowych oraz papierów toaletowych z zabawnymi nadrukami.

Czas trwania akcji  - od 16 kwietnia do 30 czerwca 2018 roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X