Jesteś tutaj

ŚMIEJ SIĘ Z… UPS

W kwietniu br. marka Mola rozpoczyna promocję ŚMIEJ SIĘ Z… UPS. Akcja jest skierowana do konsumentów, którzy zakupią trzy produkty promocyjne. Wycięte z opakowań kody EAN oraz paragony można wymienić w wybranych salonikach Kolporter na jedną z 30 000 nagród w postaci UPS-kubków posiadających magiczne moce.

Akcja będzie wspierana kampanią telewizyjną, materiałami w punkcie sprzedaży oraz dedykowaną stroną internetową, a także komunikacją na opakowaniach.

W promocji dostępna będzie edycja limitowana ręczników papierowych oraz papierów toaletowych z zabawnymi nadrukami.

Czas trwania akcji  - od 16 kwietnia do 30 czerwca 2018 roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-09

Do końca lutego br. potrwa kampania telewizyjna serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Przygotowano także wsparcie w punktach sprzedaży.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Almette z kolorowym pieprzem zdobywa wciąż nowych fanów, a sprzedaż dynamicznie rośnie. W lutym br. Almette z kolorowym pieprzem inspirować będzie nie tylko w telewizji (w największych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych) i prasie, ale klienci największych sieci handlowych otrzymają książeczki z przepisami na bazie serka Almette. Autorką inspiracji Almette jest Joanna Matyjek, miłośniczka prostych przepisów i naturalnego jedzenia, prowadzi popularny blog kulinarny „Odczaruj Gary".

X

Przeczytaj również