Jesteś tutaj

ŚMIEJ SIĘ Z… UPS

W kwietniu br. marka Mola rozpoczyna promocję ŚMIEJ SIĘ Z… UPS. Akcja jest skierowana do konsumentów, którzy zakupią trzy produkty promocyjne. Wycięte z opakowań kody EAN oraz paragony można wymienić w wybranych salonikach Kolporter na jedną z 30 000 nagród w postaci UPS-kubków posiadających magiczne moce.

Akcja będzie wspierana kampanią telewizyjną, materiałami w punkcie sprzedaży oraz dedykowaną stroną internetową, a także komunikacją na opakowaniach.

W promocji dostępna będzie edycja limitowana ręczników papierowych oraz papierów toaletowych z zabawnymi nadrukami.

Czas trwania akcji  - od 16 kwietnia do 30 czerwca 2018 roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Bogactwo lokalnych produktów dostępnych niemal na wyciągnięcie ręki, to nasz narodowy skarb. Mieszkańcy Europy stopniowo odkrywają nasze regionalne i narodowe specjały takie jak: oscypek, ser koryciński,  czy olej rydzowy. Czy my sami wiemy, czym właściwie charakteryzują się te przysmaki? Do tej szczególnej  grupy produktów należy także wódka „Pan Tadeusz”, która stosuje chronione oznaczenie geograficzne „Polska Wódka/Polish Vodka” a jej produkcja jest w 100% zgodna z definicją polskiej wódki.

 

Zmiany klimatu są w tej chwili jednym z największych zagrożeń i wyzwaniem, z którym zmaga się społeczeństwo. Dla każdego, kto kojarzy firmę Tchibo przede wszystkim z kawą zaskoczeniem będzie fakt, że jest ona trzecim na świecie producentem bawełny ekologicznej, której uprawa spełnia restrykcyjne zasady rolnictwa ekologicznego.

X

Przeczytaj również