Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi!

Kampanie

Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi!

18 marca 2015

Wyzwanie Pepsi ma już 40 lat! Z tej okazji ruszyła zupełnie nowa odsłona tej kultowej kampanii! Pepsi i jej ambasadorzy – gwiazdy światowego formatu – będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych barier. W Polsce wystartowało już pierwsze Wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. Trzy zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant Maciej Sieradzky. Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są konkursy i działania PR. Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro, znajdujących się na wybranych stacjach paliw ORLEN w Polsce. Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l.