Jesteś tutaj

Rewolucja w Nescafé

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka Nescafé, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

Nowy image!

Logo Nescafé jest rozpoznawane na całym świecie. Teraz wyróżniają je nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.

Zmienia się również kształt kultowego kubka Nescafé, który obecny jest w wielu domach i biurach, towarzysząc Polakom podczas poranków, chwil relaksu i przerw w pracy. Kubek pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.

Nowoczesny design opakowań!

Marka, idąc z duchem czasu, unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio Nescafé od porannej Nescafé Classic, przez łagodną Nescafé Sensazione Créme, kolekcję ekskluzywnych kaw Nescafé Gold oraz Nescafé Espresso po miksy kawowe 3w1 i 2w1. Nowe grafiki wyróżnia atrakcyjna kolorystyka i nowoczesny styl.  Dodatkowo najpopularniejsze kawy Nescafé Classic i Nescafé Sensazione Créme pojawiły się w większym formacie – opakowaniu 300g, które jest lekkie, poręczne, łatwe do przechowywania i w atrakcyjnej cenie. Teraz ulubiona kawa wystarczy na dłużej!

Komunikacja jakiej nie było!

Wszystko zaczyna się z Nescafé! Pod tym hasłem będzie prowadzona nowa komunikacja –emocjonalna, pozytywna i energetyczna. Będzie angażować, zaskakiwać, tworzyć domysły, a czasem zachęcać wprost – Spróbuj mnie!

Kategoria: 

Podobne artykuły

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy Nescafé Gold Crema. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu Nescafé Gold, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium.

Od 17 września ruszyła kampania TV i Internet – Segafredo Selezione, która potrwa do 14 października 2018 r. Linia Segafredo Selezione jest odpowiedzią na zmieniające się trendy rynkowe i potrzeby klientów – jakość premium.

X