Restart po resecie, czyli najnowszy konkurs marki Tiger

Kampanie

Restart po resecie, czyli najnowszy konkurs marki Tiger

15 maja 2014

Tygrys – popularny brandhero marki Tiger zaprasza wszystkich swoich fanów do udziału w konkursie. Zasady są proste, a nagrody atrakcyjne. By wziąć udział w zabawie i zawalczyć o cenne nagrody oraz zdobyć uznanie Tygrysa, wystarczy przesłać zdjęcie, na którym uczestnik zobrazuje swój „restart po resecie”, czyli pokaże jak wraca do formy po ciężkiej nocy. Konkursowe zdjęcia można zgłosić za pomocą dedykowanej strony konkursowej www.needrestart.pl oraz Facebooka lub Instagrama. Każdego dnia jury wyłania i nagradza trzy najbardziej kreatywne pomysły na restart, a po tygodniu – jeden zwycięski. Autor zdjęcia tygodnia otrzymuje telefon Sony Xperia Z2. W finale konkursu, spośród 100 zdjęć najlepiej ocenionych przez publiczność jury wybierze zwycięzcę
i zdobywcę nagrody głównej – tableta Sony Xperia z2.

Tiger Restart to idealny sposób na niezawodną pobudkę – po wyjątkowo długim wieczorze, zarwanej nocy albo imprezie z przyjaciółmi. Napój o smaku lemoniady, wzbogacony witaminą C i kompleksem elektrolitów – niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, doskonale sprawdzi się zawsze wtedy, kiedy potrzebujemy dodatkowej porcji energii na dobry początek dnia.