Jesteś tutaj

Reklama Bonduelle wspierająca kukurydzę już na ekranach

Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.

Od początku kwietnia, aż do świąt na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Spot zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.

W spocie promowane są gwiazdy Bonduelle czyli kukurydza i groszek, a także mixy kukurydziane, ponieważ święta to czas kiedy szczególnie poszukujemy produktów wysokiej jakości. Czas, kiedy na naszych stołach goszczą sałatki z majonezem, galarety mięsne, czy śledź do których wykorzystujemy właśnie warzywa apertyzowane.

Reklama telewizyjna wspierana będzie przez kampanię digital – m.in. na Warzywne inspiracje i FB, jak również liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie zwiększonej konsumpcji warzyw konserwowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

25 lat temu na polski rynek wkroczyła firma Bonduelle - międzynarodowy koncern ze 160-letnią tradycją. Spółka posiada w Polsce 2 fabryki, zatrudnia blisko 600 osób i przetwarza blisko 60 tys.ton warzyw i pieczarek rocznie, z czego blisko 90% trafia na eksport.

Bonduelle inspiruje Polaków na święta. Dzięki strategii komunikacji opartej o przepisy kulinarne, marka Bonduelle od lat wspiera miłośników gotowania w tworzeniu kreatywnych dań. Serwis WarzywneInspiracje.pl zgromadził już ponad 700 przepisów marki. W 2018 r. powstało 150 zupełnie nowych przepisów na kreatywne i proste dania – od przekąsek karnawałowych, przez dania na świąteczny stół, na warzywnych słodkościach kończąc.

X