Jesteś tutaj

Puchatek w nowym wydaniu

Marka Puchatek wprowadziła kilka zmian, dzięki którym teraz oferuje najmłodszym jeszcze bardziej czekoladowy smak w nowych, smakowicie wyglądających opakowaniach.

Ulepszona receptura Puchatka gwarantuje teraz jeszcze bardziej czekoladowy smak. Dzieci pokochają na nowo swoje ulubione kakao w lepszym, jeszcze pyszniejszym wydaniu. Smakowite zmiany to nie wszystko – marka wprowadziła również nowe opakowania, które w przejrzysty sposób mówią o swojej zawartości i prezentują zalety Puchatka. Główny komunikat to bardziej czekoladowy smak, który dodatkowo podkreśla szklanka gotowego, apetycznego kakao. Na grafice znajdziemy również przedstawione inne zalety produktu, ważne dla rodziców – jak zawartość 10 witamin, cynku i magnezu. Zmiana opakowań ma na celu jeszcze lepsze wyeksponowanie doskonałego, w pełni czekoladowego smaku, a jednocześnie unowocześnić wizerunek produktów.

Puchatek się zmienił – i to dosłownie. Miś na nowych opakowaniach zyskał bardziej nowoczesny, odświeżony – choć wciąż tak samo uśmiechnięty i przyjazny najmłodszym – wizerunek. Zmieniło się także logo marki, które teraz prezentuje się w prostszy, bardziej minimalistyczny sposób.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żużel nierozerwalnie jest powiązany z potężną dawką energii. A skoro TIGER Energy Drink sam w sobie jest definicją energii – marki nie mogło zabraknąć na Speedway Events. TIGER został sponsorem cyklu imprez żużlowych i wspiera zawodników na polskich torach. 

Od teraz wraz z Kotlinem rządzi Ketchup Squad. Sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem.

X

Przeczytaj również