Jesteś tutaj

PPL Koral gromadzi 40 lat wspomnień Polaków

W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez – obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia – firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku. Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na stronie www.bokochamtechwile.pl. Twórcy, powstającej w ten sposób kapsuły czasu, zamieścili już tysiące „wspomnień.” Na kolejnych czekają w konkursie wspaniałe nagrody w stylu retro.

Koral z okazji swoich 40 urodzin chce dać możliwość przeniesienia się w czasie i powrotu do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości każdemu pokoleniu. Dlatego nowy, jubileuszowy sezon otworzyła wyjątkowa akcja – internetowa kapsuła czasu. Istotne jest jednak, że oprócz możliwości wygrania atrakcyjnych nagród, landing page konkursu jest miejscem, które ma za zadanie zbliżanie do siebie pokoleń i wzmacnianie więzi rodzinnych poprzez np. wspólne przeglądanie rodzinnych albumów. Konkurs cieszy się dużym powodzeniem. W internetowej kapsule czasu twórcy zamieścili już tysiące „wspomnień.” Polacy, dzięki marce Koral, przypominają sobie wyjątkowe chwile z dzieciństwa, przedmioty i zabawki, które były wtedy dostępne, ale również smaki i lody, które towarzyszyły tym beztroskim chwilom. To też cenna lekcja dla dzieci i młodzieży na temat tego, jak żyli ich rodzice i dziadkowie w świecie bez elektroniki i smartfonów. 

Koral, z okazji swoich 40 urodzin, chce dać możliwość przeniesienia się w czasie i powrotu do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości każdemu pokoleniu. Dlatego nowy, jubileuszowy sezon otworzyła wyjątkowa akcja – internetowa kapsuła czasu. Na specjalnie stworzonej stronie każdy może dodać zdjęcie, film lub napisać parę słów symbolizujące miłe wspomnienie, chwile, które chcemy zatrzymać z lat 80, 90 2000, aż do dnia dzisiejszego.

Konkurs „Bo kocham te chwile” wystartował na początku lutego, a w kwietniu ruszyła jego 3 tura. Na stronie jest już bardzo dużo zdjęć w każdym z okresów, można obejrzeć prawdziwe perełki – zdjęcia z lat 80 ze sławnym białym misiem z Krupówek, sprzętami typu sokowirówka Ania, którą wiele z nas używało, a także starych pieniędzy, bonów i kartek. Są również zdjęcia pod trzepakiem, którego na podwórku już nie zobaczymy, a także masa historii mody z tamtych czasów, a nawet motoryzacji. Wiele opisywanych wspomnień związanych jest też z latem, wakacjami i lodami Koral.

Konkurs trwa od 1 lutego do 31 października i podzielony jest na 9 miesięcznych tur. W każdym miesiącu nagradzane są wyjątkowe chwile wyjątkowymi nagrodami w stylu retro: m.in. głośnik bluetooth MARSHALL, konsole Sony PlayStation Classic i Konsola Nintendo Classis Mini SNES, aparat Lomography Lomo'Instant Mini San Remo, ekspres ciśnieniowy Ariete RETRO, czy gramofon HYUNDAI CD retro. Organizatorem jest Agencja Veneo, jest też odpowiedzialna za kreację i komunikację. Konkurs promowany jest kampanią Google Ads i Facebook Ads oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Oranżada w szklanej butelce, lody śmietankowe na patyku oraz polskie owoce - to kultowe smaki, które Polacy powyżej 40 roku życia wspominają najczęściej – wynika z badań  przeprowadzonych przez Instytut Kantar Polska na zlecenie PPL Koral. Deser, który kojarzymy z dzieciństwem to niezapomniany kogel mogel, który mamy przygotowywały dla swoich dzieci, a prawie połowa Polaków (47%) w pytaniu o wyjątkowy smak sprzed lat wymienia lody śmietankowe na patyku. Takie i wiele innych wspomnień w postaci zdjęć z dzieciństwa i młodości można znaleźć na stronie bokochamtechwile.pl – wyjątkowej internetowej kapsule czasu, która stworzona została z okazji 40 urodziny firmy.

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem.

X