Jesteś tutaj

"Planeta Singli" i marka Princessa

Marka Princessa rusza z kontynuacją kampanii reklamowej powiązanej z filmowym hitem „Planeta Singli”. Wafelek Princessa Salty Caramel pojawi się ponownie w trzeciej części filmu obok jego głównych gwiazd. Chrupiący wafelek, oblany deserową czekoladą i przekładany kremem z solonym karmelem towarzyszył aktorom i ekipie filmowej w trakcie pracy na planie. W ramach intensywnej kampanii reklamowej, która potrwa w styczniu i lutym, powstała m.in. seria spotów telewizyjnych z udziałem gwiazdy filmowej serii, Agnieszki Więdłochy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Startuje loteria płatków śniadaniowych Nestlé inspirowana filmem „Król Lew”. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 czerwca 2019 i potrwa do 27 lipca 2019 r. 

Marka posiada charakterystyczny, impaktowy kolor niebieski, ale szukała dodatkowych elementów mogących odróżnić ją od konkurencji i wzmocnić więź z konsumentami. Z wyzwaniem tym zwróciła się do agencji Logic Design, która brała wcześniej udział w tworzeniu sukcesu Princessy Zebry.

X