Jesteś tutaj

Piwna Akademia Książęcego oraz Akademia Czeskiego Servingu

W październiku ruszyły kolejne Piwne Akademie Książęcego i Akademie Czeskiego Servingu dedykowane mistrzom sztuki barmańskiej. To kontynuacja projektu Kompanii Piwowarskiej z udziałem marek Książęce, Pilsner Urquell oraz Kozel. W jesiennej edycji szkolenia odbędą się w 7 miastach Polski. 29 najlepszych barmanów stanie do rywalizacji w finale, który odbędzie się w grudniu, w Warszawie.

Piwna Akademia Książęcego to projekt szkoleniowy stworzony z myślą o kelnerach i barmanach, którzy na co dzień mają kontakt z tą marką piwa. Dzięki temu, będą oni mogli zdobyć umiejętności praktyczne i wiedzę związaną z bogatym światem piwa oraz sztuki foodpairingu. Warsztaty zaplanowane są w 5 miastach: Katowice (7 października), Toruń (21 października), Warszawa (4 listopada), Trójmiasto (18 listopada), Koszalin (25 listopada). 15 najlepszych stanie do finału w Warszawie (9 grudnia).

Akademia Czeskiego Servingu adresowana jest do osób pracujących w lokalach, w których serwowane są Pilsner Urquell i Velkopopovický Kozel. Uczestnicy podczas szkolenia poznają charakterystykę czeskich piw, tajniki czeskiego servingu i specyfikę czeskiej kultury piwnej. Zdobędą też wiedzę i umiejętności praktyczne związane z obsługą instalacji barowej. Zajęcia poprowadzą piwni eksperci: Sławek Fridel oraz Marcin Ostrowski. Warsztaty zaplanowane są w 5 miastach: Tychy (8 października), Toruń (22 października), Warszawa (5 listopada), Trójmiasto (19 listopada), Kołobrzeg (26 listopada). 14 najlepszych stanie do finału w Warszawie (10 grudnia).

Szkolenia są bezpłatne, składają się z dwóch części – edukacyjnej i konkursowej i odbywają się w godzinach 10:00-16:00. Weźmie w nich udział łącznie prawie tysiąc osób. Zwycięzcy otrzymają nagrody pieniężne ufundowane przez Kompanię Piwowarską oraz tytuł Mistrza Barmańskiego 2019.

Piwne Akademie Kompanii Piwowarskiej to prestiżowe, cykliczne spotkania szkoleniowe dla najlepszych barmanów w Polsce z wyselekcjonowanych lokali. Odbywają się na terenie całego kraju, przez cały rok. Celem tego projektu jest umożliwienie podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy nt. piwa.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Produkcja i sprzedaż piwa wiążą się ze szczególną odpowiedzialnością – nie tylko za jakość produktu, ale także to, przez kogo i w jaki sposób jest on spożywany. Jej nieodłącznym elementem jest edukacja na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu. Kompania Piwowarska od lat szerzy wiedzę i propaguje pozytywne wzorce w tej dziedzinie, a poświęcona temu strona abcalkoholu.pl od niedawna dostępna jest w odświeżonej wersji.

„Raport zrównoważonego rozwoju. Nasz wkład w realizację Agendy 2030” Kompanii Piwowarskiej został wyróżniony w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu „Raporty Społeczne”. Jury doceniło przystępną, skrótową formę zawierającą kluczowe informacje, walor edukacyjny oraz odważne zmierzenie się z trudnym tematem oddziaływania na otoczenie. To jedyne tegoroczne wyróżnienie dla zgłoszonych raportów społecznych.

X

Przeczytaj również